اکانت منیجر (Account manager)، شخصی است که وظیفه ایجاد پل ارتباطی میان کسب و کار و مشتریان را دارد. اکانت منیجر یا همان مدیر امور مشتریان باید بتواند به خوبی صحبت کند و مکالمه را پیش ببرد تا در نهایت بتواند افراد را قانع کند و موجب فروش بیشتر برای یک سازمان بشود. فن بیان عالی، یادگیری، به روز بودن و داشتن حرکات بدنی مناسب از نکاتی است که مدیر امور مشتریان باید به آن مسلط باشد. درآمد اکانت منیجر در ایران بین 15.000.000 الی 25.000.000 تومان است و این تفاوت قیمت به پارامترهای مختلفی مانند مهارتهایی که اشاره کردیم و سازمانی که در آن مشغول به کار است بر میگردد. در نهایت مهمترین وظیفه اکانت منیجر، برقراری ارتباط موثر با مشتری است.
5 مهارتهای مورد نیاز اکانت منیجر
وظایف اکانت منیجر در سازمانها
تحصیلات اکانت منیجر
بازار کار و حقوق اکانت منیجر
من مناسب اکانت منیجر شدن هستم؟
5/5 - (1 امتیاز)