استراتژیست برند [brand strategist]، کسی است که وظیقه او برنامهریزی و ایجاد طرح برای ساختن هدف، پیام و منظور یک برند است. بیشتر موفقیت برند، به استراتژیست برند بستگی دارد که چه برنامهای را برای آن در نظر گرفته است. استراتژیست برند برای اینکه بتواند کار خود را به درستی انجام دهد باید بداند که مشتریان او چه کسانی هستند، چه چیزی این برند را قرار است از دیگر رقبا متمایز کند و مسائلی از این قبیل. حقوق فردی که در ایران میخواهد در مقام استراتژیست برند کار کند، بین 8.000.000 تا 22.000.000 تومان است. مهارت اصلی که استراتژیست برند باید داشته باشد، مخاطب شناسی است و آشنایی با مهارتهای دیگر مانند:
- کپی رایتر
- طراح گرافیک
- استراتژیست تبلیغات
- کارگردان تبلیغاتی
- و…
چگونه استراتژیست برند بشیم؟
فنون و مهارتهای لازم برای استراتژیست برند
نقش استراتژیست برند در شرکتها
حقوق استراتژیست برند در ایران و خارج
مشکلاتی که استراتژیست برند حل میکند
5/5 - (2 امتیاز)