تجربه کاربری را میتوان یک مفهوم پنهان برای تبدیل کاربر به مشتری همیشگی دانست. همانطور که از اسم خود عبارت تجربه کاربری مشخص است به این معنی است که خاطره ای از استفاده از محصول، خدمات و یا سایت در ذهن مخاطب شما میسازد. به این معنی که هر قدر هم بر روی کیفیت خدمات، محصولات و سایت خود کار کنید تا وقتی نتوانید رابطه ای موثر در بین رابط خود با کاربر را ایجاد کنید بی فایده است.
اجازه دهید با مثالی این مفهوم را بهتر برایتان توضیح دهیم؛ تصور کنید از فروشگاهی که محصولات الکترونیکی ارائه میدهد گوشی موبایلی خریداری کرده اید و بعد از خرید و هنگام استفاده متوجه میشوید که کیفیت لازم را که مد نظرتان بوده است را برای عکس ندارد ممکن است این تجربه شما باعث شود که دیگر از این برند خرید نکنید و حتی به صورت کلامی هم به دیگران توصیه کنید که به سمت خرید این محصول نروند.
البته که تجربه کاربری هر فرد میتواند متفاوت باشد زیرا هر فردی معیارهای متفاوتی برای خرید یک محصول دارد.
در این صفحه در قالب مقالات موضوعی به صورت کامل به عوامل موثر برای ایجاد یک تجربه کاربری خوشایند را میپردازیم با میانبر همراه باشید.
آدرس: مشهد بلوار امامت، امامت 74
شماره تماس: 09150952565
شماره تلفن: 09158989340
شماره تلفن ثابت: 05136022170
ایمیل: [email protected]
ساعت کاری: 8 الی 21
https://searcher.academy-mianbor.ir/
https://searcher.academy-mianbor.ir/category/course-graphic
https://searcher.academy-mianbor.ir/category/graphic-design
https://searcher.academy-mianbor.ir/category/graphic-design-services
شرکت دیجیتال مارکتینگ نتیجه محور میانبر فعالیت رسمی خود را از سال 1395 آغاز کرد، شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر به عنوان یک آژانس نتیجه محور خدمات متنوعی در زمینه های طراحی گرافیک، تولید محتوا، طراحی سایت، خدمات سوشیال مارکتینگ دارد، شاید اصلیترین تفاوت آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر با دیگر آژانسها را بتوان نتیجه محور بودن آن در نظر گرفت. با ما خدمات دیجیتال مارکتینگ را حرفه ایتر از قبل تجربه کنید.