تجربه کاربری

به نظر میرسد چیزی که دنبالش هستید یافت نشد.

تجربه کاربری

تجربه کاربری را می‌توان یک مفهوم پنهان برای تبدیل کاربر به مشتری همیشگی دانست. همانطور که از اسم خود عبارت تجربه کاربری مشخص است به این معنی است که خاطره ای از استفاده از محصول، خدمات و یا سایت در ذهن مخاطب شما میسازد. به این معنی که هر قدر هم بر روی کیفیت خدمات، محصولات و سایت خود کار کنید تا وقتی نتوانید رابطه ای موثر در بین رابط خود با کاربر را ایجاد کنید بی فایده است.

اجازه دهید با مثالی این مفهوم را بهتر برایتان توضیح دهیم؛ تصور کنید از فروشگاهی که محصولات الکترونیکی ارائه میدهد گوشی موبایلی خریداری کرده اید و بعد از خرید و هنگام استفاده متوجه میشوید که کیفیت لازم را که مد نظرتان بوده است را برای عکس ندارد ممکن است این تجربه شما باعث شود که دیگر از این برند خرید نکنید و حتی به صورت کلامی هم به دیگران توصیه کنید که به سمت خرید این محصول نروند.

البته که تجربه کاربری هر فرد میتواند متفاوت باشد زیرا هر فردی معیارهای متفاوتی برای خرید یک محصول دارد.

در این صفحه در قالب مقالات موضوعی به صورت کامل به عوامل موثر برای ایجاد یک تجربه کاربری خوشایند را میپردازیم با میانبر همراه باشید.