یکی از عواملی که میتواند به کاربر کمک کند تا نگاه دقیقتری به خدمات یا کالای یک بیزینس اشته باشد، نشستن پای صحبت افرادی است که پیش از وی فرایند خرید خود را تکمیل کردهاند. چرا که حین خرید و پس از آن یعنی به هنگام استفاده از خدمات یا کالای آن کسب و کار، حتما افرادی بودهاند که سفری متفاوت از دیگران داشتهاند. این تجارب را میتوانید در این صفحه با عنوان ((از زبان مشتریان میانبر)) بخوانید.
همانطور که میدانید یکی از رسالتهای آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر، قرار گرفتن عبارت (نتیجه محور) در کنار نام خود بوده است. یک کاربر یا مخاطب که قصد استفاده از خدمات مجموعه ما را داشته باشد میتواند با خواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات سایر مشتریان ما در این صفحه، مهر تاییدی بر نقطه اتکا میانبر، یعنی نتیجه محور بودن بزند. در زیر میتوانید با تعدادی از مشتریان حال حاضر میانبر آشنا شوید و جواب بعضی از سوالات خود درباره میانبر را پیدا کنید.
مهندس مسعود بیرقداری (Acshin.ir)
آکادمی معماری شهریار در سال توسط جناب مهندس بیرقداری تاسیس شد. شهریار هر ساله میزبان صدها دانشجو و شاغل در حوزه معماری به صورت تخصصی و چندین حوزه دیگر مثل حسابداری، زبان، طراحی سایت و… به صورت عمومی است. هدف اصلی از تاسیس آکادمی شهریار و همچنین ورود به حوزه دیجیتالی، تربیت نیروی متخصص در تمام زمینههای حوزه معماری مثل نرم افزار، آزمون ارشد، اسکیس، راندو و … بوده است.
در حال حاضر آکادمی شهریار با همراهی بیش از 15 استاد با مدرک ارشد و دکتری به صورت حرفهای مشغول به فعالیت است. هنرجویان میتوانند در صورت تمایل پس از اتمام دوره، گواهینامه فنر حرفهای نیز دریافت کنید. در زیر میتوانید به صورت خلاصه تجارب آقای مهندس بیرقداری را در زمینه همکاری با میانبر بخوانید.
(( در ابتدای کار که قرارداد را امضا کردم برای مدت کوتاهی کار به تاخیر افتاد که دلیل منطقی نیز پشت آن بود. شرکت میانبر در حال گسترش بود و همه ما میدانیم که لازمه رشد کردن و بزرگ شدن، خزیدن به عقب است تا بتوان پرشی بلند در جهت رسیدن به هدف داشت. پس از آن فرایند دریافت اطلاعات از بنده به عنوان کارفرما و استفاده و ترکیب آنها برای طراحی وبسایت آکشین با سرعتی قابل قبول و مورد تایید دنبال شد. در مسیر گاهی چالشهایی جلوی راه را میگرفت که با کمی تامل و پیگیری ررفع میشد. البته به جز یکی از موارد که به خاطر ذات بروکراسی بعضی از فرایندهای درگاه خرید اینترنتی، کمی فرسایشی شد.
در نگاه یک کارفرما یا حتی کاربر ایجاد تغییراتی در یک صفحه اینترنتی، بسیار آسان و راحت به نظر میرسد. برای من نیز همینطور بود در ابتدای کار. پس از مدتی فهمیدم که همین کارهای کوچک میتواند برای چند ساعت وقت یک نیرو را بگیرد. البته میتوان گفت تمام تغییراتی را که از شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر خواستم و امکانپذیر بود، انجام شد و همین برای من ارزشمند است. چرا که نشان میدهد شرکت و نیروهایش به قراردادی که دارند، پایبند هستند و رضایت مشتری اهمیت دارد.))
مرتضی کمالی (Medadgoli.ir)
هنگامی که اقای کمالی برای مشاوره به شرکت آمد، بنظر میرسید بانک کتاب و لوازم التحریر مدادگلی تنها چیزی که آن روزها کم دارد حضور در فضای دیجیتال است. مدادگلی با توانایی بالا در تامین کالای آموزشی در زمینه کتابهای درسی دورهها و رشتههای مختلف و لوازم التحریر بینظیر در مشهد فوقالعاده عمل کرده بود. البته فروش اینترنتی را نیز با حضور در شبکههای اجتماعی تجربه کرده بود. اما تمام افراد فعال در این حوزه میدانند که حضور در Word Wide Web و داشتن یک وبسایت استاندارد به هیچ وجه قابل مقایسه با شبکههای اجتماعی نیست.
اقای کمالی به همین مفروضات به شرکت میانبر مراجعه کرد و هنگامی که شرایط را بررسی و ایشان را برای دیدار مجدد دعوت کردیم، قرارداد همکاری به سرعت منعقد شد. در طول زمان حدودا 2 ماه سایت بانک کتاب مدادگلی فعالیت خود را شروع کرد و پس از گذشت سومین روز از تاسیس، خرید اینترنتی را تجربه کرد! در زیر میتوانید تجربه ایشان از همکاری با شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر را بخوانید.
(( قبل از اینکه قرارداد را با شرکت میانبر نهایی کنم، تجربه بدی از کار در فضای اینترنت و طراحی سایت داشتم. بسیاری از دوستان و همکاران من نیز با من همعقیده بودند که برای ورود به این رقابت باید از شرکت یا شخصی درخواست کمک شود که واقعا حرفی برای گفتن دارد و اهل شوآف نیست. اگر به اطراف خود نگاه کنید، خیلی از این شرکتها و افراد به ظاهر متخصص را میبینید که حرفهای من را تایید میکند.
البته به واسطه آشنایی با یکی از دوستان صمیمی آقای ملاکی، قرارملاقاتی ترتیب داده شد که همین نکته تا حدودی اعتمادسازی را آسان میکند. اما هرچه زمان جلسه میگذشت، بیشتر مطمئن میشدم که جای درستی آمدهام. در مسیر نهایی کردن بندهای قرارداد در زمینه طراحی وبسایت و اعمال تغییرات، کوتاهی از طرف شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر صورت نگرفت. اجبار یا رفتار زننده و خشکی نیز در زمینه پرداخت اقساط کار نیز به هیچ عنوان مشاهده نشد.
فروشگاه کتاب مداد گلی در اینستاگرام بسیار خوب عمل کرده بود و توانسته بود سهم خوبی از فروش را از طریق آنلاین بدست آورد. همین موضوع باعث کشش بنده به سمت فضای دیجیتال شد. درحال حاضر که سایت طراحی شده و هنوز هیچ گونه کار سئویی روی آن صورت نگرفته، همان کاربران اینستاگرام نیز راحتتر میتوانند اعتماد کرده و دست به خرید بزنند. چون که یک وبسایت که بر اساس نیاز کاربر و اصولی طراحی شده، تجربه کاربری بسیار متفاوت و بهتری نسبت به یک صفحه در شبکههای اجتماعی میدهد.))
مهندس فرهاد ظریفیان (Nazirokh.ir)
حدود 6 ماه از ورود برند نازی رخ به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی در فضای آنلاین گذشته بود و این فعالیت به نوعی هیچ گونه آوردهای برای این مجموعه و موسس آن، جناب آقای ظریفیان نداشته بود. البته باید اشاره کرد که فعالیتی اگر اشتباه و بدون هدف باشد، مجکوم به شکست است. حال هرچقدر هم ادامه پیدا کند. البته لازم به ذکر است که نازی رخ یک تامین کننده قدرتمند کالای آرایشی و بهداشتی در خراسان است و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه ندارد. بطوری که نمایندگی انحصاری چند رنگ مو، لوازم آرایشی و بهداشتی را در سطح 3 استان خراسان را یدک میکشد.
پس از برگزاری چندین جلسه بین دوطرف، تبادل اطلاعات و درک متقابل طرفین از مطالبات یکدیگر، قرارداد برای خدمات طراحی سایت و سئو بسته شد. کار به سرعت استارت خورد چرا که بنظر یک پروژه سنگین با رقابت بالا در انتظار به چالش کشیدن میانبر بود. نتیجه کار این شد که پس از گذشت حدود 50 روز یک سایت با دسته بندی کامل از لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت کاملا استاندارد از نظر سئو و رقابت در گوگل به کارفرما تحویل داده شد. اکنون که حدود 2 ماه از تحویل سایت نازی رخ میگذرد، تمامی محصولات در سایت درج شده و فرایند سئو درحال انجام است. در ادامه میتوانید صحبت ایشان را درمورد همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر بخوانید.
((آشنایی اتفاقی با میانبر و مدیریت آن یعنی آقای ملاکی توانست شروع خوبی برای ورود به اینترنت برای من و کسب و کارم بسازد. مثل بسیاری دیگر از افرادی که برای گسترش کار خود، وبایت و اینترنت را انتخاب میکنند، من نیز اطلاعات محدودی در این حوزه داشتم. بودن در کنار آقای ملاکی و دیگر نیروهای شرکت میانبر توانست دید و درک خوبی را برایم بسازد و بدانم که هر هزینهای که میکنم چه بازخوردی خواهد داشت.
پس از اتمام طراحی سایت و قبل از تحویل نهایی، بسیاری از تغییرات بزرگ و جزئی را به سمت تیم طراحی آزانس میانبر میفرستادم که به جرئت میتوان گفت اگر امکان انجام وجود داشت، راهی برای آن میساحتند. هرچند اگر روزها طول میکشید. در کنار این تعهد به کار و برخورد خوب با مشتری، نتیجه نیز مهم بوده که با گزارشهای کامل و مفصلی که هر ماه به دستم میرسد میتوانم فرایند پیشرفت را بسیار ساده درک کنم. از افزایش رنک صفحات در گوگل گفته تا رفتار کاربر در یک صفحه.
قرارداد سئو با توجه به نتیجه محور بودن این آژانس دیجیتال مارکتینگ، بسیار منصفانه و مناسب است. چرا که بهنظر میرسد میانبر علاوه بر بالا بردن کیفیت، در اندیشه بزرگ کردن کسب و کار خود نیز هست. این نکته نشان میدهد که تفکر پشت نقاب میانبر، کاملا حساب شده بوده و اهداف والایی دارد.))