بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی روشی است که از طریق ارسال ایمیل برای جذب مشتری جدید و وفادار کردن مشتریان قدیمی استفاده می‌شود. بازاریابی به وسیله ایمیل با اهداف مختلفی طراحی و اجرا می‌شود که از جمله این موارد می‌توان به جذب مشتری جدید، ماندگاری مشتریان قدیمی، تبلیغات، ارائه محتوای کاربردی، ارسال پیشنهاد ویژه، کمپین‌های فروش، ارائه تخفیف و… اشاره کرد.

ایمیل مارکتینگ را می‌توان یک روش بازاریابی برونگرا در نظر گرفت. روش بازاریابی ایمیلی یک روش مقرون به صرفه و عالی برای کسب و کارهایی است که دیگر روش‌های بازاریابی را انجام داده‌اند و در حال حاضر نیاز به کانال بازاریابی جدید برای افزایش سهم بازار دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب