بازاریابی مجدد

بازاریابی مجدد (Remarketing) به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که یک تیم مارکتینگ برای کسب نتیجه بهتر انجام می‌دهد. گاهی اوقات پیش می‌آید که نتیجه مناسبی در آن ابتدا برای نرخ تبدیل نداشته باشید، استفاده از تکنیک‌های ریمارکتینگ باعث می‌شود که فرآیند شما بهینه‌تر و بازاریابی در مسیر اصلی قرار گیرد. در واقع شما در ری مارکتینگ با پرزنت کردن چندین و چند باره محصول و خدمات خود از طریق روش‌های گوناگون سعی می‌کنید تا فروش و ارائه خدمات بیشتری انجام دهید.

بازاریابی مجدد را با نام‌هایی از قبیل ریتارگتینگ (Retargeting) و یا هدف گیری مجددد مخاطبان صدا می‌زنند!

چه زمانی باید سراغ بازاریابی مجدد برویم؟ اگر میزان ورودی کسب و کار شما عالی است، اگر میزان ورودی کار شما خوب است ولی میزان فروش کمی دارید یا نرخ تبدیل کمی مشاهده می‌کنید، عددی کمتر از 5 درصد، وقت آن است که از تکنیک‌‌های ریتارگتینگ استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب