می‌دانید سئو داخلی چیست؟ سئو داخلی با چه اسم‌های دیگری شناخته شده است؟ چه تفاوتی میان سئو داخلی یک سایت با سئو خارجی آن وجود دارد؟ با ابزارهای مورد استفاده در سئو داخلی آشنا هستید؟ چه نکاتی در سئو داخلی موفق یک سایت موثر است؟ اگر برای رونق بیشتر کسب وکار خود در مسیر دیجیتال شدن حرکت میکنید لازم است خودتان دانش و تخصص مورد نیاز را بدست آورید و یا با تیمی متخصص و کاربلد مانند شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر همکاری کنید. استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر سئو در مشهد و دیگر شهرستان ها را به صورت تخصصی انجام می دهد.

هم چنین  یکی ازعوامل موثر در موفقیت کسب و کارهای دیجیتال استفاده درست از خدمات دیجیتال است. حتما در این مسیر رونق اصطلاح سئو داخلی به گوشتان خورده است؛ سئو از مهم ترین و کاربردی ترین خدماتی است که میتواند هر کسب وکاری را به جایگاه برتری نسبت به سایر رقبا برساند.

سئو به صورت کلی به سه بخش سئو داخلی  on page، سئو خارجی off page و سئو تکنیکال یا فنی تقسیم می‌شود. در تعریف سئو داخلی می‌توان این‌گونه گفت که به مجموعه فعالیت‌هایی که از طریق بهینه سازی عناصر سایت به منظور افزایش جایگاه و ترافیک وبگاه انجام می‌شود سئو داخلی می‌گویند.

خدمات سئو داخلی ارتباط مستقیمی با وزن کلمات کلیدی انتخاب شده دارد و انتخاب درست کلمات کلیدی و متاتگ‌ها می‌تواند بدون هزینه زیاد سایت شما را به جایگاه و رتبه برتر برساند. در سئو آن پیج عوامل مختلفی تاثیر گذار است به عنوان مثال عناوین اصلی صفحات یا اصطلاحا H1 ها در ارزشمند کردن یک صفحه نقش به سزایی دارند. ساختار کلی URL، نوشتن متن ALT برای عکس‌ها، سرعت بارگذاری مناسب برای صفحات، محتوای سئو شده و از همه مهم‌تر لینک دهی داخلی از فعالیت‌های کلیدی در موفقیت سئو داخلی یک سایت است.

مهم‌ترین تفاوت سئو داخلی با سئو خارجی یک وب سایت در این است که تمام فعالیت‌های سئو خارجی همان‌طور که از اسمش مشخص است به خارج از سایت مربوط می‌شود. مانند بک لینک‌ها و رپورتاژهای مربوط به یک سایت. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیش‌تردر رابطه با تعریف و توضیحات تکمیلی سئو اف پیچ  به صفحه سئو خارجی چیست؟ مراجعه کنید.

سئوکاران برای سئو داخلی یک سایت از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنند که به بهینه سازی بهتر سایت و سرعت بیش‌تر برای رسیدن به نتیجه مطلوب به آنها کمک می‌کنند . برای نمونه می‌توان به ابزارهای

که در ادامه به هرکدام به صورت کامل می‌پردازیم؛ می‌توان اشاره می‌کنند.

سئو داخلی چه از آن می‌دانید؟
سئو داخلی و کاربردهای آن

نکات مهم سئو داخلی 

تفاوت سئو داخلی با سئو خارجی

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های سئو داخلی و خارجی در تعریف این دو مفهوم نهفته است. در واقع سئوی داخلی یا on page SEO هر گونه اقدامی است که شما در سایت خود انجام می‌دهید تا به بهبود تجربه کاربری و بهینه سازی سایتتان برای موتورهای جستجو کمک کنید. به عنوان مثال بهبود سرعت سایت و مسائل فنی یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای بهبود سئوی داخلی است. در مقابل اگر از سایت‌های دیگر و فضایی بیرون از سایت خود اقداماتی انجام دهید تا به بهبود SEO سایتتان کمک کند؛ جزو سئو خارجی قرار خواهد گرفت. برای نمونه اگر در بحث برندینگ فعالیت کنید و یا هر گونه لینک سازی خارجی بسازید؛ بدون آنکه بدانید در حال کار بر روی سئوی خارجی هستید. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم سئوی On Page و سئوی Off Page مربوط به هزینه‌های آن است. به طور کلی سئوی داخلی یک کار کم‌هزینه اما بسیار مهم و اثرگذار است. در حالی که سئوی خارجی هزینه‌های زیادی را در بر خواهد گرفت. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ وجه نمی‌توان برای بالا آوردن یک سایت تنها از یکی از این دو نوع استفاده کرد به عبارت دیگر شما نمی‌توانید تنها با کار روی سئوی داخلی یک سایت آن را در صفحه اول SERP گوگل ببینید. مگر اینکه حوزه آن کسب‌وکار کم رقابت باشد.

سئو داخلی چه ابزارهایی دارد؟

سئو داخلی یا سئو ان پیچ چیست؟

به مجموعه فعالیت‌هایی که در داخل سایت به منظور گرفتن جایگاه بالا وب سایت انجام می‌شود؛ سئو داخلی گفته می‌شود. سئو داخلی شامل موارد متعددی است که رعایت نکردن حتی یکی از آنها می‌تواند ضررهای بزرگی را به سئو سایت وارد کند.

بهترین تیم برای در ارائه سئو داخلی

شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر ارائه دهنده بهترین برنامه‌ریزی‌ها در راستای سئو داخلی سایت‌ها است. برای استفاده از خدمات سئو داخلی و بررسی سایت خود از نظر سئو داخلی آن همین حالا با میانبر تماس بگیرید.

4.7/5 - (7 امتیاز)

5 پاسخ

  1. متاسفانه خیلی از کسب و کارها بدون توجه به اهمیت سئوی داخلی تنها با صرف هزینه های گزاف به دنبال بهبود وضعیت سایتشون هستند. اما از این نکته غافلند که حتی اگه با سئوی خارجی سایتمون بالا بیاد معلوم نیست چقدر جایگاهمون پایدار باشه. شاید فقط چند روز…

    1. هنر یک سئوکار ارائه راهکارهای مناسب برای سئو داخلی وب سایت است. این مورد می‌تونه به راحتی راهکاری برای رفع مشکلات وب سایت باشد. تنها با همین کار می‌شه از هدر رفت هزینه در بخش سئو خارجی تا اندازه زیادی جلوگیری کرد.

  2. مقاله بسیار عالی بود. مورد جدیدی که من هم تازه متوجهش شدم ارتباط بسیار زیاد سئو داخلی یا همون on page و سئو تکنیکال هست. اینجوری که ما هر تغییری که در سئو آن پیج انجام میدیم، روی سئو تکنیکال هم تاثیر میزاره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *