بازاریابی پیامکی (SMS Marketing) یا اس ام اس مارکتینگ به شیوهای از بازاریابی گفته میشود که برای فروش و جذب مشتری، کارفرما اقدام به ارسال اس ام اس به افراد میکند. اس ام اس مارکتینگ را میتوان یکی از روشهای بازاریابی برون گرا در نظر گرفت. یک تصور اشتباه در رابطه با بازاریابی اس ام اسی وجود دارد و آن که این روش دیگر منسوخ شده است ولی بازارایابی به شیوه پیامکی، همچنان یک روش عالی برای فروش و جذب مشتریان جدید و ایجاد مشتریان وفادار است.
بازاریابی پیامکی روشی است که اگر نیاز به بازخورد سریع دارید یا اگر مشتریان شما در دسته مشتریان غیر آنلاین قرار میگیرد احتمالا یک روش عالی برای شما خواهد بود.
در یک توضیح ساده، بازاریابی به وسیله پیامک یک روش فروش سریع و در مدت زمان کوتاه است!
5/5 - (1 امتیاز)