الگوریتم گورخر گوگل چیست؟

الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ الگوریتم گورخر دستور العملی است که سایت های نامناسب فروشگاهی را از نتایج جستجو حذف می‌کند. وب‌سایت‌هایی که با نیت کلاهبرداری از کاربران احداث می‌شوند توسط گوگل جریمه خواهند شد. شرکت گوگل برای حفظ اعتماد کاربران خود و توسط مت کاتس الگوریتم گورخر را معرفی کرد تا وب سایت‌های قلابی و بی‌کیفیت فروشگاهی که با روش‌های سئو کلاه سیاه رتبه گرفته بودند را از نتایج جستجو حذف کند. استودیو میانبر با ارائه خدمات کلاه سفید سئو برای بهینه سازی سایت‌ها اقدام می‌کند. روش‌های جلوگیری از جریمه شدن توسط zebra ارائه شده‌اند.

چگونه توسط zebra جریمه نشویم؟

چگونه توسط zebra جریمه نشویم؟ جواب این سوال می‌تواند به بقای کسب و کار شما در سطح اینترنت خیلی کمک کند. در نتیجه از روز اول تولد وبسایت خودتان باید به فکر بهبود وضعیت آن باشید. در این راستا من می‌خواهم چند گزینه کاربردی به شما معرفی کنم تا بتوانید با رعایت کردن آن‌ها دید Zebra را نسبت به خودتان مثبت کنید، در نتیجه با انجام ندادن کارهای زیر کمک زیادی به دید مثبت zebra algorithm خواهید کرد:

  • عدم رشد مناسب در زمان طولانی
  • رتبه نگرفتن در کلمات کلیدی هدف
  • افت ناگهانی سرچ کنسول
  • کاهش ترافیک ارگانیک سایت
  • کم شدن تعداد خریدها یا مشتریان
  • خرید فالوور فیک در شبکه‌های اجتماعی و کلیک رباتی روی لینک خودتان به مقدار زیاد

چطور می‌توانیم دید گورخر گوگل را نسبت به خودمان مثبت کنیم؟

چطور می‌توانیم دید گورخر گوگل را نسبت به خودمان مثبت کنیم؟ از قدیم‌الایام مرسوم بوده دکان‌دارها و صاحبان کسب و کار به فرزندان یا شاگردان خود می‌آموختند که راه و رسم مشتری مداری بیاموزند تا شاهد رونق فروشگاه خود باشند. در عصر امروزی هم همین توصیه کاربرد دارد و لازم است تا بهترین خدمات را برای کاربران سایت خود ارائه کنید. در ادامه چند گزینه مورد توجه از نظر زبرا گوگل را برای شما می‌آوریم:

  • بهبود سرعت سایت (برای بدست آوردن دل الگوریتم گورخر لازم است که وقت مشتری و کاربرهایتان را تلف نکنید).
  • ریسپانسیو بودن وبسایت (خیلی مهم است که وبسایت شما از لحاظ واکنشگرا بودن نمره خوبی داشته باشد).
  • UI و UX (لطفا به این مورد خیلی بپردازید، زیرا از نظر الگوریتم گورخر خیلی نکته مهمی برای سایت فروشگاهی است).
  • محتوای جدید و باکیفیت (همیشه محتوای جدید در وبسایت داشته باشید و کیفیت آن را در بالاترین سطح ممکن نگه‌دارید).
  • پشتیبانی مناسب (همیشه داشتن یک پشتیبان به صورت چشمیگیری می‌تواند مشتری‌های شما را دلگرم برای خرید اولیه و ثانویه کند).
  • استفاده از ویدئو (وجود ویدئو می‌تواند امری حیاطی در معرفی محصولات داشته باشد).
  • استفاده از چت زنده (چت زنده و بودن یک نفر برای پاسخ به سوالات کاربران می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد شما داشته باشد).
  • تهیه اینماد (داشتن اینماد خیلی مهم است)
  • ثبت فروشگاه
  • داشتن پروتکل SSL
  • درگاه پرداخت
  • استفاده از کدهای اسکیما
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب