طراحی موشن گرافیک در مشهد به معنای دیزاین کردن طرح های گرافیکی، متحرک کردن طرح‌ها و ساخت فیلم از حرکت طرح‌های گرافیکی است که توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر در کلان شهر شمال شرقی ایران انجام می‌شود. ما با طراحان گرافیک حرفه‌ای خود اقدام به ساخت گرافیک متحرک می‌کنیم و اصول مهم در این رابطه رعایت می‌شوند:

یکی از کاربرد های موشن گرافیک تهیه موشن تبلیغاتی برای لباس است؛ همچنین خدمت طراحی پوشاک در مشهد توسط ما ارائه می‌شود.

انواع پویانگاشتار در پایتخت معنوی ایران

پویانگاشتار انواع مختلفی دارد که ما به عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای می‌خواهیم در زیر بسیاری از این موارد را نام ببریم:

ویدئورئال

ویدئورئال، ویدئوهایی هستند که در فضاهای واقعی فیلم برداری می‌شوند و شامل اطلاعات مفیدی هستند. در ویدئو رئال طرح‌های گرافیکی جای خاصی ندارند و محوریت اصلی و بار انتقال پیام بر دوش فیلم‌برداری، صدابرداری، صداگذاری و تدوین است.

ویدئو موشن

تلفیق یک ویدئو با موشن، ویدئو موشن را تشکیل می‌دهد. اطلاعاتی که با استفاده از فیلم‌برداری قابل ارائه نیستند، با Video Motion جذابیت پیدا می‌کنند.

استاپ موشن

استاپ موشن همانند فیلم روایتگر یک داستان با استفاده از تصاویر است. در این روش اشیا به صورت کم و جزئی حرکت داده می‌شوند و از هر حرکت این شیء‌ها عکاسی می‌شود. در نهایت تمام عکس‌ها با نرم‌افزارهای تخصصی پشت سرهم قرارداده می‌شوند تا حس حرکت را به مخاطب القاء کند.

طراحی گرافیک متحرک

پویانگاشتار از دو واژه موشن و گرافیک ساخته شده و به آن پویانگاشتار هم می‌گویند. در این روش با قطعه‌هایی از پویانمایی یا فیلم دیجیتالی توهم حرکت یا چرخش ایجاد می‌شود و معمولا از طراحی موشن گرافی برای استفاده در پروژه‌های چندرسانه‌ای با صدا ترکیب می‌شود.

اینفوموشن

برای انتقال محتوا در اینفو موشن‌ها از تکنیک اینفوگرافیک استفاده می‌شود.

انیمیشن

انیمیشن‌ها با استفاده از ساختاری خاص ساخته می‌شوند که در آن کاراکتر خاص و داستانی مشخص به کارگیری می‌شود. این مدل برخلاف موشن گرافیک‌ها کاراکتر محور هستند.

جذب مخاطبان با طراحی گرافیک حرکت در دومین شهر پرجمعیت ایران

طراحی گرافیک حرکت در شهر مشهد می‌تواند جذب مخاطبان را به صورت اصولی انجام دهد. طبق آخرین تحقیقات طراحی گرافیک متحرک توانسته بیش از 92 درصد روی انتخاب مشتریان برای انتخاب محصول یا خدمت تاثیر بگذارد. سبقت از رقبا در جذب مشتریان بسیار وابسته به دیزاین گرافیک متحرک است. اگر علاقه‌مند به دیزاین پویانگاشتار شدید، لازم است تا نرخ دیزاین پویانگاشتار را ببینید.

طراحی پویانگاشتار در سومین شهر پهناور ایران در چه مواردی استفاده می‌شود؟

مهم‌ترین موارد استفاده طراحی گرافیک متحرک در مشهد موارد زیر هستند:

قیمت طراحی گرافیک متحرک در مشهد

قیمت طراحی گرافیک متحرک در مشهد به هزینه‌ای گفته می‌شود که یک فرد متخصص در حوزه پویانگاشتار از شما به عنوان حق‌الزحمه دریافت می‌کند که معمولا بین 2.000.000 تومان تا 10.000.000 تومان متغیر است. باتوجه به تمام این موارد آژانس تبلیغاتی میانبر سعی کرده است تا این نرخ را بسیار اقتصادی تعریف کند تا تمام افراد بتوانند از این خدمات ارزشمند استفاده کنند. تنها موردی که می‌تواند روی تعرفه بسیار تاثیر گذار باشد، جذابیت کار است. یک کار جذاب که بتواند مخاطب را به خودش جذب کند، هزینه‌ای بالاتری را به خودش اختصاص خواهد داد. در ادامه جدول قیمت آورده شده است:

نوع طراحی موشن گرافیکمدت زمان طراحیقیمت – تومان
ویدیو موشن10 روز7.000.000
استاپ موشن15 روز9.000.000
اینفو موشن12 روز8.000.000
انیمیشن20 روز12.000.000
برودکستینگ10 روز7.000.000

موارد موثر بر نرخ طراحی موشن گرافیک در مشهد

موارد موثر بر هزینه دیزاین موشن گرافیک در مشهد چیست؟ این سوال ممکن است برای تمام درخواست کننده‌های خدمات گرافیک متحرک پیش بیاید، اما ما به عنوان یک آژانس گرافیکی باتجربه می‌توانیم برای پاسخ به این سوال شما موارد زیر را مطرح کنیم:

چه نرم‌افزاری برای طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

بهترین خدمات چندرسانه‌ای را با ما تجربه کنید.

4.7/5 - (6 امتیاز)