تولید محتوا

تمام آنچه که برای انسان قابل فهم است و می‌توان آن را در فضای دیجیتالی و غیر از آن منتشر کرد، محتواست!

 

بهترین خدمات تولید محتوا با میانبر!

رسالت میانبر، راهی میانبر برای داشتن محتوای ارزشمند

خدمات واحد تولید محتوا

تولید انواع محتوا برای رشد کردن در گوگل

0

محتوای تعاملی، راهی برای جذب کاربر

0

تولید محتوای ترکیبی قطعه گم‌شده استراتژی محتوا

0

سفارش تولید محتوا

اگر هنوز برای سایت خود استراتژی محتوایی درنظر نگرفته‌اید، با مشاوران ما تماس گرفته تا به رایگان نکات طلایی تولید محتوای هدفمند را به شما ارائه دهند.

ما به حضور شما افتخار میکنیم

300 +

مشتری راضی

115 +

جوایز

430 +

پروژه موفق

100 +

پشتیبانی سایت

خدمات ما

خدمات برجسته میانبر

تولید محتوای متنی

0

تولید محتوای تصویری

0

تولید محتوا ویدئویی

0

تولید محتوا برای شبکه اجتماعی

0

تولید محتوا برندساز

0

تولید محتوا ترکیبی

0

بازاریابی محتوایی چیست؟ بازاریابی محتوایی یعنی پذیرش دوست داشتن مخاطب از طریق خلق و توزیع محتوای مفید و ارزشمند به صورت مستمر!
SWRRIP

محتوای یک

0

dffadd739bff4e9f97f2a0d64fab9d52

محتوای یک

0

383944dd3203ea1e5187054816cf993f

محتوای یک

0

617ee2efcc3b0d1d064ac7a533f8a0f4

محتوای یک

0

گام های آسان

روند کاری ما
هنگامی که تولید محتوای خود را به میانبر بسپارید، چه می‌شود؟

1 . پروژه تحقیقاتی

2 . ایده ها را پیدا کنید

3 . بهینه سازی را شروع کنید

4 . رسیدن به هدف

نظرات مشتریان درباره میانبر و واحد تولید محتوا

با خواندن نظرات کاربران و مشتریان استودیو میانبر، می‌توانید شناخت بهتری از روند کاری ما داشته باشید.

جدول قیمت

قیمت خدمات میانبر

مقالات اخیر

تولید محتوا

امروزه واژه تولید محتوا بسیار پرکاربرد است و هرفردی برای آن تعریف متفاوتی دارد و که ممکن است حتی گیج کننده باشد و ما را دچار سردرگمی کند. محتوا در مفهوم می‌تواند یک عکس از منظره‌ای باشد که آن را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر می‌کنیم و یا مقالات و مطالبی که به صورت متنی در وب سایت‌های مختلف وجود دارند؛ باشد. هم‌چنین پادکست‌ها ویدیوها و حتی کتاب‌های الکترونیکی محتوا محسوب می‌شوند. اما در تعریف جامع محتوا میتوان اینگونه گفت تولید محتوا به خلق هر چیزی که برای انسان قابل درک باشد و قابلیت انتشار داشته باشد و در نهایت بتواند در مسیر بازاریابی و رسیدن به درآمد قرارگیرد.

قبل از هراقدامی برای گرفتن جایگاه یک نسبت به سایر رقبا یا اصطلاحا سئو سایت لازم است به دنبال تولید محتوای با کیفیتی برای وبگاه خود باشید زیرا تولید محتوای اصولی می‌تواند رتبه وب سایت را به طرز شگفت آوری ارتقا دهد. همان‌طور که می‌دانید هدف اصلی از تولید محتوا آن است که مخاطبان را به وب سایت یا پلتفرم خود بکشانید و کاری کنید که با اکراه آن را ترک کنند. این همان کاری است که کسب و کارهای بزرگ و موفق بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. اصلی ترین قدم برای تولید محتوا درست و کیفیت بالا یافتن ایده مناسب برای محتواهای سایت شماست. پیشنهاد می‌کنیم یک دفترچه یادداشت بردارید و تمامی موضوعات مرتبط و غیرتکراری را در آن بنویسید.

با استفاده از محتوای مناسب می‌توانید کاربران را به مخاطبان خود، و مخاطبان را به مشتریان وفادارتان تبدیل کنید. همچنین می‌توانید از دریچه محتوا خدمات و محصولاتتان را نیز معرفی کنید. ارزش محتوا امروزه به قدری زیاد شده است که بازاریابی محتوا به یکی از اصلی‌ترین رکن‌های بازاریابی برای هر کسب و کاری در هر زمینه‌ای تبدیل شده است.

انواع روش‌های تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا انواع مختلفی دارد که با توجه به هویت و هدف کسب وکار از هرکدام به میزان مناسبی استفاده میشود. به عنوان مثال تولید محتوا برای یک سایت خبری بیش‌تر به صورت محتوای متنی اتفاق میفتد اما این به این معنی نیست که محتوای تصویری و ویدیویی در آن جایی نداشته باشد. برای داشتن یک صفحه کامل و ارزشمند لازم است ابتدا با انواع تولید محتوا آشنا شوید. این شناخت به شما کمک میکند تا مطابق با نیاز مخاطب پیش بروید. دقت کنید که انتخاب روش تولید محتوا تاثیر مستقیمی بر روی میزان بازدید کاربران از سایت شما دارد.

به صورت کلی بر اساس سلایق و نیازهای مخاطبان روش‌های گوناگونی برای تولید محتوا وجود دارد. شما باید بر اساس فعالیت کسب و کار خود و نیازهای مخاطبان هدف خود از بهترین روش‌ها در بازاریابی محتوایی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. در ادامه برخی از رایج‌ترین روش‌های تولید محتوا را معرفی می‌کنیم:

  • تولید محتوای ترجمه: در این روش نویسنده یا مترجم از محتواهای خارجی زبان برای تولید محتوای فارسی استفاده می‌کند.
  • تولید محتوای بازنویسی: در روش بازنویسی نویسنده محتوا دیگر مقالات نوشته شده را بازنویسی می‌کند تا بتواند محتوای جدیدی خلق کند.
  • تولید محتوای تصویری و ویدئویی: از آنجایی که بسیاری از مخاطبان از مشاهده تصاویر و ویدئوها بیش‌تر از خواندن متن لذت می‌برند، بسیاری از شرکت‌ها از این نوع محتوا استفاده می‌کنند.

وابسته به نوع کسب و کار شما بهترین روش تولید محتوا انتخاب می‌شود. برای برخی از کارها استفاده از محتوای آماده ویدیویی مناسب است و برای برخی دیگر از کسب و کارها استفاده تولید محتوای یونیک و حرفه‌ای. برای انتخاب مناسب ترین نوع تولید محتوا، ابتدا شناخت کاملی از کسب و کارتان و مخاطبان اصلی آن داشته باشید. زیرا مهم ترین عامل برای سنجش محتوای تولید شده علاوه بر مرتبط بودن با موضوع اصلی بیزینس؛ سلیقه و نیاز مخاطب است. شما با دست یابی به موارد مورد نیاز مخاطبتان می‌توانید پاسخ کاملی از طریق تولید محتوا برایش داشته باشید و همین امر باعث جذب مخاطب شده و از بین سایت های متفاوت؛ وبگاه شما را انتخاب می‌کند.

همه ما خواسته یا ناخواسته با مفهوم تولید محتوا در ارتباط هستیم. اما در بستر مشاغل و بیزینس‌ها تولید محتوا اهمیت ویژه تری دارد. زیرا میتواند برای کسب و کارمان پولساز باشد. پس با دقت به این نکته می‌توان نتیجه گرفت که امروزه تمامی کسب و کارها به تولید محتوا برای معرفی خود و جذب مخاطبان نیاز دارند و این نوع ارائه و معرفی آنهاست که باعث تمایز در بین هرکدام از کسب و کارها می‌شود. هم چنین دقت کنید که لازم است به نوع فعالیت کسب و کار و نیازهای مخاطبان توجه داشته باشید تا بتوانید از بهترین محتوا استفاده کنید. 

4.8/5 - (5 امتیاز)