تولید محتوا
نیاز به تولید محتوای تخصصی برای سئو شدن وب سایت خود دارید؟ استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر تولید تخصصی محتوا وب سایت شما را همراه با استراتژی سئو وب سایت پیش میبرد. اگر میخواهید از تک تک هزینههای که برای محتوای خود کردهاید نتیجه بگیرید. برای تمام کلمات کلیدی حوزه شما ما کیورد ریسرچ انجام میدهیم و با تفکیک اینتنت محتوا دست اول و یونیک تولید میکنیم.
راه نتیجه تو کوتاه کن؛
با میانبر
بهترین خدمات تولید محتوا در با مجموعه میانبر تجربه کنید. اگر نیاز به خدمات سئو مشهد دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.
مشتری راضی
برند همکار
پروژه موفق
پشتیبانی سایت
سفارش تولید محتوا
برای ثبت سفارش تولید محتوای حرفهای کافی است با شمارههای موجود در وب سایت تماس بگیرید. اگر هنوز برای سایت خود استراتژی محتوایی درنظر نگرفتهاید، با مشاوران ما تماس گرفته تا به رایگان نکات طلایی تولید محتوای هدفمند را به شما ارائه دهند.
توجه داشته باشید که تمام محتواهای تولید بر اساس چک لیستهای تولید محتوا تولید میشوند و تمام اصول در آن پیاده سازی میشود. ساختار سیلویی محتوا توسط نویسندگان ماهر میانبر با قیمت مناسب اجرا میشود.
خدمات تولید محتوا میانبر

محتوای متنی
بیش از 100 هزار مقاله سالیانه برای برندهای مختلف تولید کردهایم. میخواهید به جمع برندهای برتر حوزه خود بپیوندید؟

محتوای تصویری
میدانید محتوای یونیک بصری علاوه بر مخاطب تاثیر به سزایی در کسب نتایج برتر گوگل دارد؟ زمان کسب رتبههای بالای گوگل رسیده است!

محتوا ویدئویی
برای کاربران و مشتریانی که با ویدئو ارتباط برقرار میکننده چه برنامهای دارید؟ بهترین خدمات ضبط ویدئو در میانبر در خدمت شماست.

محتوا سوشال
برای شبکههای اجتماعی نظیر اینستاگرام، توییتر و… چه برنامهای دارید؟ جذب مخاطب جدید و افزایش دیده شدن را تضمین میکنیم!

محتوا برندساز
اگر میخواهید آگاهی از برند شما افزایش پیدا کند کافی است پلن محتوای برندساز استودیو میانبر را تست کنید!

محتوا ترکیبی
حتی نگذارید یک مخاطب از کسب و کار شما دست خالی برود! برای هر کاربر محتوای مورد پسندش را در میانبر تولید کنید!
برندهایی که
افتخار همکاری داشتیم
گوشهای از برندهایی که تولید محتوای دیجیتال و غیر دیجیتال خود را به ما سپردهاند!






















فرآیند تولید محتوا در میانبر

سوالات متداول از
محتوا
متداولترین سوالات در حوزه انواع محتوا را در این بخش بخوانید!

مسیر را کوتاه میکنیم
وابسته به نوع کسب و کار شما بهترین روش تولید محتوا انتخاب میشود. برای برخی از کارها استفاده از محتوای آماده ویدیویی مناسب است و برای برخی دیگر از کسب و کارها استفاده تولید محتوای یونیک و حرفهای. برای انتخاب مناسب ترین نوع تولید محتوا، ابتدا شناخت کاملی از کسب و کارتان و مخاطبان اصلی آن داشته باشید. توجه داشته باشید که اگر به تازگی فرآیند طراحی وب سایت شما تمام شده است باید حتما محتوای مناسب را قبل از بازکردن دسترسی گوگل به سایت بارگزاری کنید.
همه ما خواسته یا ناخواسته با مفهوم تولید محتوا در ارتباط هستیم. اما در بستر مشاغل و بیزینسها تولید محتوا اهمیت ویژه تری دارد. زیرا میتواند برای کسب و کارمان پولساز باشد.
نظر مشتریانی که از میانبر خدمات محتوایی دریافت کردهاند

مدیریت فروشگاه مقدم
ارائه خدمات بسته بندی عالی و با کیفیت در قالبهای متنوع فروش چند برابری را برای مجموعه ما به همراه داشت.

مدیر مجموعه زعفران
بیش از 3 سال است که با تیم طراحی بسته بندی حرفهای شرکت میانبر همکاری داریم، کیفیت عالی کار در کنار ایده پردازی حرفهای باعث همکاری طولانی مدت ما شده است.

مدیر بازاریابی کمپانی هوس
سپردن کارها به تیم حرفهای و خوش فکر میانبر ما را از وجود ایده و نمونه کارهای متنوع بسته بندی بی نیاز کرده است.
اعضای تیم تولید محتوا
با متخصصان تولید کننده محتوا شرکت میانبر آشنا شوید! بهترین خدمات تولید محتوا در ایران را تجربه کنید.

سمیرا خادم
طراح گرافیک

مجتبی ملاکی
مدیر خلاقیت

کاوه ملاکی
مدیرعامل

زهرا نعمتی
کارشناس محتوا

محمد جواد کیان
موشن گرافیست

بهار طاهری
مدیر محتوا

بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی یعنی پذیرش دوست داشتن مخاطب از طریق خلق و توزیع محتوای مفید و ارزشمند به صورت مستمر!
- اگاهی از حضور برند
- ایجاد علاقه مندی
- شروع تمایل به برند
- اقدام به عمل
نیاز به تولید محتوا در مشهد دارید؟ با ما تماس بگیرید.
برای باکس متنی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز است.


برای باکس متنی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز است.
برای باکس متنی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز است.

آخرین نوشته های بلاگ
از محتوا چه میدانید؟
امروزه واژه تولید محتوا بسیار پرکاربرد است و هرفردی برای آن تعریف متفاوتی دارد و که ممکن است حتی گیج کننده باشد و ما را دچار سردرگمی کند. محتوا در مفهوم میتواند یک عکس از منظرهای باشد که آن را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر میکنیم و یا مقالات و مطالبی که به صورت متنی در وب سایتهای مختلف وجود دارند؛ باشد. همچنین پادکستها ویدیوها و حتی کتابهای الکترونیکی محتوا محسوب میشوند. اما در تعریف جامع محتوا میتوان اینگونه گفت تولید محتوا به خلق هر چیزی که برای انسان قابل درک باشد و قابلیت انتشار داشته باشد و در نهایت بتواند در مسیر بازاریابی و رسیدن به درآمد قرارگیرد. به ویژه آن که ما ساختار رایج پیلار کلاستر تولید محتوا را رعایت میکنیم.
قبل از هراقدامی برای گرفتن جایگاه یک نسبت به سایر رقبا یا اصطلاحا سئو سایت لازم است به دنبال تولید محتوای با کیفیتی برای وبگاه خود باشید زیرا تولید محتوای اصولی میتواند رتبه وب سایت را به طرز شگفت آوری ارتقا دهد. همانطور که میدانید هدف اصلی از تولید محتوا آن است که مخاطبان به وب سایت شما وارد شوند و زمان مناسبی را صرف خواندن مطالب آن کنند. این همان کاری است که کسب و کارهای بزرگ و موفق بر روی آن سرمایهگذاری میکنند. اصلی ترین قدم برای تولید محتوا درست و کیفیت بالا یافتن ایده مناسب برای محتواهای سایت شماست. ما بهترین شرکت سئو در مشهد هستیم که تولید محتوای مفید را انجام میدهیم.
با استفاده از محتوای مناسب میتوانید کاربران را به مخاطبان خود، و مخاطبان را به مشتریان وفادارتان تبدیل کنید. همچنین میتوانید از دریچه محتوا خدمات و محصولاتتان را نیز معرفی کنید. ارزش محتوا امروزه به قدری زیاد شده است که بازاریابی محتوا به یکی از اصلیترین رکنهای بازاریابی برای هر کسب و کاری در هر زمینهای تبدیل شده است. برای دریافت مشاوره با تیم ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر تماس بگیرید.
انواع روشهای تولید محتوا چیست؟
تولید محتوا انواع مختلفی دارد که با توجه به هویت و هدف کسب وکار از هرکدام به میزان مناسبی استفاده میشود. به عنوان مثال تولید محتوا برای یک سایت خبری بیشتر به صورت محتوای متنی اتفاق میفتد اما این به این معنی نیست که محتوای تصویری و ویدیویی در آن جایی نداشته باشد. برای داشتن یک صفحه کامل و ارزشمند لازم است ابتدا با انواع تولید محتوا آشنا شوید. این شناخت به شما کمک میکند تا مطابق با نیاز مخاطب پیش بروید. دقت کنید که انتخاب روش تولید محتوا تاثیر مستقیمی بر روی میزان بازدید کاربران از سایت شما دارد.
به صورت کلی بر اساس سلایق و نیازهای مخاطبان روشهای گوناگونی برای تولید محتوا وجود دارد. شما باید بر اساس فعالیت کسب و کار خود و نیازهای مخاطبان هدف خود از بهترین روشها در بازاریابی محتوایی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. در ادامه برخی از رایجترین روشهای تولید محتوا را معرفی میکنیم:
- تولید محتوای ترجمه: در این روش نویسنده یا مترجم از محتواهای خارجی زبان برای تولید محتوای فارسی استفاده میکند.
- تولید محتوای بازنویسی: در روش بازنویسی نویسنده محتوا دیگر مقالات نوشته شده را بازنویسی میکند تا بتواند محتوای جدیدی خلق کند.
- تولید محتوای تصویری و ویدئویی: از آنجایی که بسیاری از مخاطبان از مشاهده تصاویر و ویدئوها بیشتر از خواندن متن لذت میبرند، بسیاری از شرکتها از این نوع محتوا استفاده میکنند.
همچنین میتوان به درخواست کارفرما یا صلاحدیدهای سئویی ساختار silo محتوا را پیاده سازی کرد.
نحوه تحویل محتوا تولید شده
پس از تکمیل محتواها به صورت روزانه، هفتگی یا ماهیانه به همراه فایل محتوا، فایل ریز گزارشات روند تولید محتوا به شما ارائه داده میشود. از این گزارش میتوانید برای تکمیل گزارشات سئویی خود استفاده کنید.
چه لزومی دارد که نمونه کار محتوای ارائه شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ مورد نظر خود را بررسی کنید؟ مشاهده نمونه کارهای محتوا این فرصت را به شما میدهد که به خوبی با کم و کاستیهای شرکت تولید محتوا آشنایی پیدا کنید. شاید بتوان محتوا را یکی از مهمترین بخشهای یک سایت دانست. محتوای نامناسب و بیکیفیت با هیچ روشی شما را در صفحه اول نتایج گوگل جای نخواهد داد. بنابراین لازم است از کیفیت محتوای ارائه شده اطمینان حاصل کنید. پس دیدن نمونه محتوا قبل از شروع هر گونه همکاری بسیار حائز اهمیت است. فارغ از نوع محتوا، دیدن سبک نگارش محتوای ارائه شده میتواند تاثیر بسیار زیادی در انتخاب داشته باشد. برای انتخاب یک نمونه محتوای مناسب از میان انبوه شرکتهای ارائه دهنده خدمات محتوایی، کافی است به موارد زیر توجه داشته باشید.
- نحوه نگارش محتوا
- لحن محتوای تولید شده
- نحوه چینش کلمات در محتوا
- سابقه شرکت تولید کننده محتوا
- سئویی بودن یا نبودن محتوا
- تعرفه محتوا
- و…

چند نمونه محتوای تولید شده در استودیو میانبر
داشتن یک محتوای یونیک و خاص میتواند کاربر را به سایت شما جذب کند. در نتیجه با زیاد شدن کاربران سایت، تعداد مشتریان احتمالی نیز افزایش مییابد. جالب است بدانید که در بسیاری از موارد استفاده از یک محتوای کپی شده و بی اصالت باعث ریزش کاربران و عدم اعتماد آنها به برند و هویت کاری شما خواهد شد. لذا این را در نظر داشته باشید که دیدن نمونه محتوای تولید شده توسط یک تیم محتوانویس در شرکت دیجیتال مارکتینگ میتواند تا حد زیادی به شما دید خوبی نسبت به کیفیت محتوای ارائه شده، بدست دهد. استدیو خلاق میانبر جهت تولید محتوا از تیم خلاق و متخصص محتوانویس برای تولید محتوای خاص و یونیک بهره میبرد. در بحث تولید محتوا علاوه بر یونیک بودن و کیفیت بالا، ارتباط مفهومی صحیح محتوای تولید شده با حوزه کسبوکار مورد نظر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه چند نمونه کار محتوای تولید شده در استودیو میانبر را مشاهده میکنید، در صورت نیاز به مشاوره رایگان در رابطه با تولید محتوای میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.
نمونه کار تولید محتوای وب
محتوای وب همان طور که میدانید باید لحن رسمی داشته باشد و از این نظر میتوانید نمونههای زیر را مشاهده کنید.
نمونه کار تولید محتوای اینستاگرام
در اینستاگرام به دلیل اهمیت پیدا کردن سرگرمی برای کاربر، وجود لحن ساده و روان یکی از مهمترین المانهایی است که باید برای این نوع از محتوا در نظر گرفت.
نمونه کار تولید محتوای سئویی
بخش بزرگی از محتوای تولیدی در سطح وب، صرفا با هدف سئو و کسب جایگاه در نتایج گوگل نوشته میشود. اگر به دنبال محتوای سئویی هستید کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید.
نمونه کار تولید محتوای رپورتاژ
رپورتاژها باعث میشوند که جایگاه ما در نتایج گوگل بهتر شوند. اگر برای وب سایت خود نیاز به رپورتاژ دارید، قبل از سفارش کافی است نمونه کارهای رپورتاژ ما را ببینید.
اگر به دنبال محتوای حرفهای و خاص هستید، اگر دوست دارید که از نمونه کارهای محتوای عالی با خبر شوید، همین حالا وارد وب سایت میانبر شوید.
پارامترهای گوناگونی برای سنجش نوع محتوا و کیفیت آن وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به محتوای نوع نگارش، استفاده از لحن مناسب و… اشاره کرد.