تولید محتوا
نیاز به تولید محتوای تخصصی برای سئو شدن وب سایت خود دارید؟ استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر تولید تخصصی محتوا وب سایت شما را همراه با استراتژی سئو وب سایت پیش میبرد. اگر میخواهید از تک تک هزینههای که برای محتوای خود کردهاید نتیجه بگیرید. برای تمام کلمات کلیدی حوزه شما ما کیورد ریسرچ انجام میدهیم و با تفکیک اینتنت محتوا دست اول و یونیک تولید میکنیم. کافی است یکبار خدمات تولید محتوای تخصصی تیم میانبر را تجربه کنید! کافی است نمونه کارهای تولید محتوای شرکت میانبر را ببینید!
بهترین خدمات تولید محتوا با میانبر!
تولید محتوای سئو محور
تولید محتوا بر اساس اصول سئو به همراه استراتژی رایگان سئو!
با محتوای درگیر کننده مخاطبان شما را مجاب به تماس، خرید و تعامل با وب سایتتان میکنیم.
صدا، ویدئو، عکس و... را در محتوای خود جای دهید تا به برند برنده تبدیل شوید!
سفارش تولید محتوا
برای ثبت سفارش تولید محتوای حرفهای کافی است با شمارههای موجود در وب سایت تماس بگیرید. اگر هنوز برای سایت خود استراتژی محتوایی درنظر نگرفتهاید، با مشاوران ما تماس گرفته تا به رایگان نکات طلایی تولید محتوای هدفمند را به شما ارائه دهند.
توجه داشته باشید که تمام محتواهای تولید بر اساس چک لیستهای تولید محتوا تولید میشوند و تمام اصول در آن پیاده سازی میشود.
ساختار سیلویی محتوا توسط نویسندگان ماهر میانبر با قیمت مناسب اجرا میشود.
مشتری راضی
برند همکار
پروژه موفق
پشتیبانی سایت
انواع خدمات تولید محتوای میانبر
بیش از 100 هزار مقاله سالیانه برای برندهای مختلف تولید کردهایم. میخواهید به جمع برندهای برتر حوزه خود بپیوندید؟
میدانید محتوای یونیک بصری علاوه بر مخاطب تاثیر به سزایی در کسب نتایج برتر گوگل دارد؟ زمان کسب رتبههای بالای گوگل رسیده است!
برای کاربران و مشتریانی که با ویدئو ارتباط برقرار میکننده چه برنامهای دارید؟ بهترین خدمات ضبط ویدئو در میانبر در خدمت شماست.
برای شبکههای اجتماعی نظیر اینستاگرام، توییتر و... چه برنامهای دارید؟ جذب مخاطب جدید و افزایش دیده شدن را تضمین میکنیم!
اگر میخواهید آگاهی از برند شما افزایش پیدا کند کافی است پلن محتوای برندساز استودیو میانبر را تست کنید!
حتی نگذارید یک مخاطب از کسب و کار شما دست خالی برود! برای هر کاربر محتوای مورد پسندش را در میانبر تولید کنید!
بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی یعنی پذیرش دوست داشتن مخاطب از طریق خلق و توزیع محتوای مفید و ارزشمند به صورت مستمر!
اولین مرحله حضور مستمر و مفید برای آگاهی از حضور برند شما در حوزه مورد نظر است
مخاطبان و مشتریان را با محتوای جذاب به برند شما علاقه مند میکنیم تا مراحل بعد!
مخاطبان و مشتریان بالقوه شروع میکنند به تمایل نشان دادن به برند و محصول شما
مخاطبان به مشتریان پر و پا قرص شما تبدیل میشوند و فروشهای پی در پی برای محصولاتتان اتفاق میافتد!
فرآیند تولید محتوا در استودیو دیجیتال میانبر
بررسی رقبا و تحلیل بازار به صورت کامل
تشکیل گوگل شیت و کیورد ریسرچ
تولید محتوا بر اساس اصول سئو
کسب نتایج برتر در گوگل بدون اقدامات اضافی
با خواندن نظرات کاربران و مشتریان استودیو میانبر، میتوانید شناخت بهتری از روند کاری ساخت، دیتا اینتری محتوا و تولید محتوای ما داشته باشید.
پلن برنزی
در بازار هدف خود حضور داشته باشید!-
تولید محتوا: 30.000 کلمه
-
مشخص کردن حجم سرچ
-
کیورد ریسچر کامل
-
مشخص کردن حجم سرچ
-
تعداد عکس هر مقاله: 1 عکس
پلن طلایی
جزو 3 برند برتر حوزه خود باشید!-
تولید محتوا: 120.000 کلمه
-
تشکیل شیت سئو
-
کیورد ریسچر کامل
-
مشخص کردن حجم سرچ
-
تعداد عکس هر مقاله: 3 عکس
-
لینک سازی داخلی: دارد
-
بارگزاری محتوا: دارد
پلن نقرهای
در بین 10 رتبه برتر حضور فعال داشته باشید!-
تولید محتوا: 45.000 کلمه
-
تشکیل شیت سئو
-
کیورد ریسچر کامل
-
مشخص کردن حجم سرچ
-
تعداد هر عکس مقاله: 2 عکس
امروزه واژه تولید محتوا بسیار پرکاربرد است و هرفردی برای آن تعریف متفاوتی دارد و که ممکن است حتی گیج کننده باشد و ما را دچار سردرگمی کند. محتوا در مفهوم میتواند یک عکس از منظرهای باشد که آن را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر میکنیم و یا مقالات و مطالبی که به صورت متنی در وب سایتهای مختلف وجود دارند؛ باشد. همچنین پادکستها ویدیوها و حتی کتابهای الکترونیکی محتوا محسوب میشوند. اما در تعریف جامع محتوا میتوان اینگونه گفت تولید محتوا به خلق هر چیزی که برای انسان قابل درک باشد و قابلیت انتشار داشته باشد و در نهایت بتواند در مسیر بازاریابی و رسیدن به درآمد قرارگیرد. به ویژه آن که ما ساختار رایج پیلار کلاستر تولید محتوا را رعایت میکنیم.
قبل از هراقدامی برای گرفتن جایگاه یک نسبت به سایر رقبا یا اصطلاحا سئو سایت لازم است به دنبال تولید محتوای با کیفیتی برای وبگاه خود باشید زیرا تولید محتوای اصولی میتواند رتبه وب سایت را به طرز شگفت آوری ارتقا دهد. همانطور که میدانید هدف اصلی از تولید محتوا آن است که مخاطبان را به وب سایت یا پلتفرم خود بکشانید و کاری کنید که با اکراه آن را ترک کنند. این همان کاری است که کسب و کارهای بزرگ و موفق بر روی آن سرمایهگذاری میکنند. اصلی ترین قدم برای تولید محتوا درست و کیفیت بالا یافتن ایده مناسب برای محتواهای سایت شماست. پیشنهاد میکنیم یک دفترچه یادداشت بردارید و تمامی موضوعات مرتبط و غیرتکراری را در آن بنویسید.
با استفاده از محتوای مناسب میتوانید کاربران را به مخاطبان خود، و مخاطبان را به مشتریان وفادارتان تبدیل کنید. همچنین میتوانید از دریچه محتوا خدمات و محصولاتتان را نیز معرفی کنید. ارزش محتوا امروزه به قدری زیاد شده است که بازاریابی محتوا به یکی از اصلیترین رکنهای بازاریابی برای هر کسب و کاری در هر زمینهای تبدیل شده است. برای دریافت مشاوره با تیم ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر تماس بگیرید.
انواع روشهای تولید محتوا چیست؟
تولید محتوا انواع مختلفی دارد که با توجه به هویت و هدف کسب وکار از هرکدام به میزان مناسبی استفاده میشود. به عنوان مثال تولید محتوا برای یک سایت خبری بیشتر به صورت محتوای متنی اتفاق میفتد اما این به این معنی نیست که محتوای تصویری و ویدیویی در آن جایی نداشته باشد. برای داشتن یک صفحه کامل و ارزشمند لازم است ابتدا با انواع تولید محتوا آشنا شوید. این شناخت به شما کمک میکند تا مطابق با نیاز مخاطب پیش بروید. دقت کنید که انتخاب روش تولید محتوا تاثیر مستقیمی بر روی میزان بازدید کاربران از سایت شما دارد.
به صورت کلی بر اساس سلایق و نیازهای مخاطبان روشهای گوناگونی برای تولید محتوا وجود دارد. شما باید بر اساس فعالیت کسب و کار خود و نیازهای مخاطبان هدف خود از بهترین روشها در بازاریابی محتوایی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. در ادامه برخی از رایجترین روشهای تولید محتوا را معرفی میکنیم:
- تولید محتوای ترجمه: در این روش نویسنده یا مترجم از محتواهای خارجی زبان برای تولید محتوای فارسی استفاده میکند.
- تولید محتوای بازنویسی: در روش بازنویسی نویسنده محتوا دیگر مقالات نوشته شده را بازنویسی میکند تا بتواند محتوای جدیدی خلق کند.
- تولید محتوای تصویری و ویدئویی: از آنجایی که بسیاری از مخاطبان از مشاهده تصاویر و ویدئوها بیشتر از خواندن متن لذت میبرند، بسیاری از شرکتها از این نوع محتوا استفاده میکنند.
همچنین میتوان به درخواست کارفرما یا صلاحدیدهای سئویی ساختار silo محتوا را پیاده سازی کرد.
نحوه تحویل محتوا تولید شده
پس از تکمیل محتواها به صورت روزانه، هفتگی یا ماهیانه به همراه فایل محتوا، فایل ریز گزارشات روند تولید محتوا به شما ارائه داده میشود. از این گزارش میتوانید برای تکمیل گزارشات سئویی خود استفاده کنید.
بهترین روش تولید محتوا چیست؟
وابسته به نوع کسب و کار شما بهترین روش تولید محتوا انتخاب میشود. برای برخی از کارها استفاده از محتوای آماده ویدیویی مناسب است و برای برخی دیگر از کسب و کارها استفاده تولید محتوای یونیک و حرفهای. برای انتخاب مناسب ترین نوع تولید محتوا، ابتدا شناخت کاملی از کسب و کارتان و مخاطبان اصلی آن داشته باشید. توجه داشته باشید که اگر به تازگی فرآیند طراحی وب سایت شما تمام شده است باید حتما محتوای مناسب را قبل از بازکردن دسترسی گوگل به سایت بارگزاری کنید.
چه کسب و کارهایی به تولید محتوا نیاز دارند؟
همه ما خواسته یا ناخواسته با مفهوم تولید محتوا در ارتباط هستیم. اما در بستر مشاغل و بیزینسها تولید محتوا اهمیت ویژه تری دارد. زیرا میتواند برای کسب و کارمان پولساز باشد.