سئو؛ بهینه سازی وب سایت

سئو (SEO) یا همان بهینه سازی وب سایت (Search engine Optimization) یکی از راهکارهای عالی و مناسب برای کسب مشتریان جدید استفاده از نظر مشاور سئو است. استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر ارائه دهنده خدمات سئو با بالاترین کیفیت آماده ارئه مشاوره رایگان سئو وب سایت برای شماست. کسب رتبه یک در صفحه نتایج گوگل می‌دانید چه مشتریان بالقوه‌ای را با خود به همراه دارد؟ استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر ارائه دهنده خدمات سئو به صورت حرفه‌ای در خدمت شماست. 

سئو سازی وب سایت با میانبر

کسب نتایج برتر گوگل تخصص ماست
اگر به فکر فروش چندین و چند برابری هستید، اگر به دنبال دیده شدن بیشتر هستید، اگر دوست دارید یک سر و گردن از رقبای خود در نتایج گوگل بالاتر باشید؛ شما مشتری ما هستید،.
نتیجه سئو و بهینه سازی را ببینید
استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر خود را ملزم به ارائه نتیجه مناسب و حرفه‌ای می‌داند. برای ریال به ریال هزینه‌هایی که انجام می‌دهید گزارش عملکرد و پیشرفت ارائه می‌دهیم. ما تیم تخصصی سئو وب سایت شما هستیم.
خدمات سئویی استودیو میانبر در یک نگاه
سئو وب سایت شما را به بهترین نحوه انجام می‌دهیم
مشاور سئو
مشاور سئو

بهترین استراتژی سئو را از مشاوران سئو استودیو میانبر دریافت کنید، قدم درست را برایتان مشخص خواهیم کرد. 

سئو تکنیکال
سئو تکنیکال

شاید اولین مورد برای رسیدن به نتایج صفحه اول گوگل، توجه به سئو تکنیکال است. فکری برای سئو فنی وب سایت خود دارید؟ 

سئو داخلی
سئو داخلی

چه فعالیت‌هایی را باید برای سئو داخلی وب سایت انجام داد؟ نیاز به مشاور رایگان دارید؟ استودیو میانبر در خدمت شماست. 

سئو خارجی
سئو خارجی

استراتژی‌های رایج در سئو خارجی را بلد هستید؟ چه روشی برای لینک بیلدینگ وب سایت من مناسب است؟ 

12
سال تجربه
352
مشتریان راضی
24
جوایز برنده شده
550
پروژه انجام شده

بهینه سازی وب سایت به صورت تخصصی

ارائه راهکارهای تخصصی و عملی اولین موردی است که تیم سئو وب سایت میانبر را از دیگر تیم‌های سئو مجزا می‌کند. سئو را با پوست و گوشتمان درک کرده‌ایم. تجربه سئویی‌مان را در تمامی پروژه‌های سئو جاری می‌کنیم. تیم سئو میانبر تا رسیدن به نتایج اول گوگل در کنار شماست. 

ما تیم حرفه ای و تخصصی سئو وب سایت شماییم!

تیم تخصصی سئو

به دنبال یک تیم حرفه‌ای سئو هستید که به کمک آن‌ها بتوانید بهترین و مناسب‌ترین نتایج در صفحه اول گوگل را دریافت کنید؟ به دنبال تیم سئویی هستید که نمونه کار سئو داشته باشد؟ 

تیم تخصصی سئو
نمونه کار سئو

چند پروژه سئو استودیو میانبر

مهدی ظریفیان

ارائه ساختار مناسب در سئو وب سایت یکی از نقاط قوت تیم جوان و با انگیزه میانبر بود، نتیجه کار انجام شده عالی و بدون نقص بود. 

ایمان امین الشریعه

با این که 15 سالی می‌شه که در حوزه گرافیک مشغول به کارم اما به تازگی با قدرت سئو و اهمیت اون آشنا شدم. سپاس از تیم سئو میانبر

مرتضی کمالی

پس از طراحی وب سایت مداد گلی نوبت اون بود که با سئو فروش رو چندین برابر کنیم. ممنونم از تیم سئو شرکت میانبر

منصوره یوسفی

با استراتژی‌های پیاده شده تونستیم ظرف مدت کوتاهی ورودی‌های وب سایت را به عدد دلخواه خودمون برسونیم، ممنون از مشاوره تیم میانبر

بهترین پلن‌های قیمتی ما

تعرفه‌های سئو میانبر

هرچند نمی‌شود قیمت مشخص و دقیقی بدون بررسی سئو وب سایت ارائه داد، تیم سئو میانبر 2 پکیج قیمتی برای انتخاب بهتر و مناسب‌تر شما در نظر گرفته است. سئو وبسایت خود را اقتصادی اما با تیم حرفه‌ای میانبر شروع کنید. میانبر، سئو در مشهد و دیگر شهرستان هارا انجام می دهد. 

درخواست پلن مورد نظر
پرداخت هزینه در قبال نتیجه

پکیج طلایی

سئو حرفه ای
4 میلیون تومان ماهانه

پکیج طلایی

سئو حرفه ای
4 میلیون تومان ماهانه

بهینه سازی وب سایت به صورت تخصصی

ما ارائه دهندگان نتایج برای صفحه اول گوگلیم! فرقی ندارد که وب سایت شما چه گذشته و چه پلنی دارد، تیم تخصصی بهینه سازی سایت میانبر جایگاه مناسب در صفحه اول گوگل را فراهم می‌آورد. بهترین خدمات سئو را از تیم تخصصی میانبر بخواهید. برای سئو سازی وب سایت خود همین حالا با ما تماس بگیرید. 

سئو (SEO) مخفف واژه search engine optimization و به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است. سئو به راهکارهایی گفته می‌شود که می‌توانند به کسب رتبه بهتر توسط سایت شما در موتورهای جستجو کمک کنند.

سئو مارکتینگ به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که می‌توانند به گوگل نشان دهند که سایت مورد نظر مفیدترین، جذاب‌ترین، و قابل اطمینان‌ترین محتوا را ارائه داده و میان مردم محبوب بالایی دارد. بازاریابی سئو هیچگاه پایان نیافته و باید به صورت مستمر به آن پرداخته شود.

سئو چیست و چه اهمیتی دارد؟ آیا راهکارهایی سئو می‌توانند به موفقیت کسب و کار ما کمک کنند؟ انواع سئو چیست؟

امروزه اغلب صاحبان کسب و کارها برای توسعه و رونق کار خود به راه اندازی وبگاه اختصاصی برای خود روی آورده اند. اما ممکن است بعد از مدتی با عدم بازدید مناسب و نداشتن فروش قابل قبول از طریق سایت و معرفی نشدن برندشان آن طور که انتظار داشته‌اند؛ نگران شوند و اصلاح نکردن این مسیر همه هزینه هایی که تا به امروز داشته‌اند را بی فایده کند. پس به دنبال راه‌های متعددی برای رفع این چالش خواهند رفت از تبلیغات محلی گرفته تا انواع تبلیغات مجازی اما لازم است بدانید که موثرترین راه برای ارتقا رتبه و رفع این مشکل که به عوان راه نهایی هم از آن یاد میشود سئو و بهینه سازی وب سایت مورد نظر شماست.

سئو از جمله کلماتی است که در دنیای کسب و کارهای آنلاین بسیار به گوش می‌رسد. سئو (SEO) به زبان ساده به تمامی فعالیت‌هایی گفته می‌شود که شما باید در سایت خود انجام دهید تا بتوانید در صفحه نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل رتبه بهتری به دست آورید. در بازار رقابتی امروز ارزش سئو بیش از هر زمانی احساس می‌شود. هر روزه میلیون‌ها کاربر برای یافتن پاسخ سوالات خود از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. اگر شما یک وبسایت اینترنتی برای کسب و کار خود دارید با استفاده از سئو می‌توانید پیشرفت کرده و به اهداف خود برسید.

با سئوی حرفه‌ای می‌توانید هزینه‌های بازاریابی را کاهش داده و برندسازی کنید. سئو را به صورت مختصر می‌توان به دو دسته سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم کرد که هر یک شامل فعالیت‌های گوناگونی می‌شوند. متخصصان سئو می‌توانند با توجه به شرایط کسب و کار شما در بهترین زمان از بهترین تکنیک‌ها برای دیده شدن شما استفاده کنند. کارشناسان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر با سال‌ها تجربه کار تخصصی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. در ادامه  به بررسی بیش‌تر سئو می‌پردازیم. با میانبر همراه شوید.

SEO (بهینه سازی موتور جستجو) عملی بهینه سازی یک وب سایت یا صفحه وب است برای افزایش کمیت و ترافیک آن از نتایج ارگانیک موتور جستجو است. اما چگونه محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید نحوه کار موتورهای جستجو را بفهمیم.

موتورهای جستجو چگونه کار می‌‎کنند؟

موتورهای جستجو مانند کتابخانه‌هایی برای عصر دیجیتال هستند. آن‌ها به جای ذخیره نسخه‌های کتاب، نسخه‌هایی از صفحات وب را ذخیره می‌‎کنند. زمانیکه کاربر در موتورهای جستجو محتوای مورد نیاز خود را تایپ می‌‎کند، موتور جستجو همه صفحات موجود در فهرست خود را سرچ می‌‎کند و تلاش می‌‎کند مرتبط‌‌ترین ‎نتایج را به کاربر نشان دهد. برای این کار از برنامه‌ای به نام الگوریتم استفاده می‌‎کند. کسی به طور دقیق طرز کار این الگوریتم‌ها را نمی داند، اما حداقل از گوگل توانسته‌ایم سرنخ‌هایی پیدا کنیم.

آن چیزی که در یک صفحه جستجو یاSERP  کار می‌‎کند به‌ این ‎صورت است: برای رسیدن به مفیدترین اطلاعات، الگوریتم‌های جستجو عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار می‌‎دهند، از جمله کلمات سرچ، مرتبط بودن و قابلیت استفاده از صفحه ها، موقعیت جغرافیایی و تخصص منابع و…

تعداد زیادی موتور جستجوگر وجود دارد اما بیشترین موتور جستجویی که ما از آن استفاده می‌‎کنیم گوگل است زیرا تا به الان معتبرترین الگوریتم را دارا می‌‎باشد.

در ادامه‌ی این مطلب شما را با موارد دیگری در سئو آشنا خواهیم کرد پس حتما تا انتها با ما همراه باشید.

افزایش ترافیک سایت با سئو

این یکی از بزرگترین فواید سئو است. وقتیکه کاربران برای تحقیق و کسب اطلاعات بیشتر از صفحه جستجو گوگل استفاده می‌‎کنند می‌‎توانند شما را پیدا کنند و این امر برای کاربران راحت است و 59% از مارکترها گفتند که شیوه‌های ورودی بالاترین کیفیت را برای تیم‌های فروش خود فراهم می‌‎کند.

پرداخت هزینه تبلیغات در سئو نیست

وقتی محتوای شما در صفحه نتایج قرار گیرد برای ادامه جذب ترافیک به محتوای خود، هزینه مستمری وجود ندارد. نکته ارزشمند بهینه سازی موتورهای جستجو رایگان بودن آن است. این تفاوت عمده‌ای ‌‎با تبلیغات گوگل دارد.

سئو بیشتر از PPC (پرداخت به ازای کلیک) کلیک دارد

72% سرچ‌ها باعث کلیک روی یک نتیجه ارگانیک در صفحه اول می‌‎شود، اگرچه که تبلیغات PPC بالاتر از رتبه بندی ارگانیک نمایش داده می‌‎شود. کاربران می‌‎خواهند که به نتایج الگوریتم گوگل اعتماد کنند.

سئو و روابط عمومی

ممکن است به نظر بیاید که سئو و روابط عمومی کاملا استراتژی‌های بازاریابی متفاوتی داشته باشند، اما میتوانید از آن‌ها با هم استفاده کنید تا نتیجه‌ای ‌‎که از هرکدام دریافت می‌‎کنید به حداکثر برسانید. دریافت لینک از وب سایت‌های معتبر یکی از اجزای اصلی هر استراتژی سئو است و با توجه به اینکه یک استراتژی روابط عمومی بر حول درخواست کردن نشریات برجسته و تاثیرگذار برای صحبت درباره کسب و کارتان است، که این یک فرصت عالی است.

بهینه سازی یک پله بالاتر

در حال حاضر سئو جزو هر استراتژی بازاریابی آنلاین شناخته شده است. طبق گفته 62% از بازاریابان اینترنتی، بهبود سئو و بهبود حضور آنلاین از اولویت‌های آنان تبدیل شده است و این یعنی که رقبای شما هم احتمالا از قبل اقداماتی را برای ایجاد رتبه‌های بالاتر انجام می‌‎دهند.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو (SEO) یا همان بهینه‌سازی موتورهای جستجو اصول و قوانینی است که با هدف بهینه‌سازی سایت و بهبود عملکرد آن بر اساس معیارهای موتورهای جستجوی گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید زمانی که عبارتی را در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری سرچ می‌کنید، وبسایت‌های مختلف در رتبه‌های معینی به شما نمایش داده می‌شوند. هر اندازه سئوی سایت بهتر باشد، لینک آن در رتبه بالاتری قرار گرفته و بیش‌تر در معرض دید کاربران خواهد بود.

اگر می‌خواهید تعداد مخاطبان سایت خود را افزایش دهید باید از قوانین و اصول سئو پیروی کنید. از جمله فاکتورهای مهمی که مد نظر موتورهای جستجو است می‌توان به سرعت سایت، چیدمان مناسب ساختار سایت، لینک‌های ورودی و خروجی سایت، و همچنین متون استفاده شده در وبسایت اشاره داشت. این شاخص‌ها اهمیت زیادی در بهبود سئو سایت دارند و از این رو مورد توجه متخصصین سئوکار قرار می‌گیرند.

دست آوردهای که سئو

از مهم ترین نتایج و دستاوردهایی که بعد از بهینه سازی وبگاه و سپردن پروژه خود به تیم متخصص سئو برای وب سایت‌تان اتفاق میفتد؛ میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بهتر دیده شدن سایت در لیست نتایج موتورهای جستجو وگوگل
  • ارتقا رتبه و جایگاه سایت
  • بالا رفتن حجم بازدید سایت
  • رشد فروش از طریق سایت
  • مناسب ترین راه تبلیغ سایت
  • برندینگ و برندسازی کسب و کار از طریق سایت
  • یافتن مشتریان از همه نقاط از طریق سایت
  • و غیره

اهداف سئو چیست

ممکن است اهداف هر کسب و کاری از سئو سایت متفاوت باشد. از جمله اهداف سئو می‌توان به افزایش مشتریان، افزایش فروش، و افزایش درآمد اشاره داشت. در هر صورت بازاریابی سئو می‌تواند با بهینه‌سازی موتورهای جستجو به بازگشت سرمایه از دست رفته کسب و کار و همچنین افزایش تعداد مخاطبان و مشتریان کمک کند. هدف اصلی از پیروی از اصول سئو دستیابی به بالاترین رتبه در موتور جستجوی گوگل است. در این مسیر باید ابتدا جایگاه خود را در میان رقبا یافته و آن را تثبیت کنید.

از جمله موارد بسیار مهمی که باعث اهمیت بیش‌تر سئو شده است رقابت تنگاتنگ میان کسب و کارها برای بیش‌تر دیده شدن است. همکاران ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر با سال‌ها تجربه کار حرفه‌ای در این زمینه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

انواع سئو چیست

سئو کاری کاملاً تخصصی است که باید توسط فردی ماهر و باتجربه انجام پذیرد. انواع سئو را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد که طبق صلاحدید سئوکار از هر یک به شیوه مناسب استفاده می‌شود. در ادامه انواع سئو را معرفی می‌کنیم:

سئو on-page

سئو داخلی شامل تمام فعالیت‌هایی است که به درک بهتر صفحات سایت توسط گوگل کمک می‌کند. از جمله فعالیت‌هایی که در این دسته جای می‌‌گیرند می‌توان به تولید محتوا، لینک‌های داخلی، و استفاده از تگ‌های مناسب برای تصاویر اشاره داشت. 

  • بهینه سازی عناوین متا و توضیحات متا
  • انتخاب url توصیفی درست و البته کوتاه
  • تحقیق کلمات کلیدی به منظور ارتقا رتبه در آن کلمات
  • نظارت و مدیریت برای تولید محتوای با کیفیت

از مهم ترین فعالیت های سئو ان پیج هستند.

سئو تکنیکال

یکی از مهم‌ترین موارد که عموما در یک پروژه نادیده گرفته می‌شود، سئو تکنیکال است. عدم توجه به این بخش از سئو می‌تواند هزینه‌های زیادی را روی دوش کارشناس سئو بگذارد. همچنین عدم رعایت قوانین سئو فنی می‌تواند هزینه سئو را به میزان قابله توجه‌ای افزایش دهد. از مهم ترین فعالیت های سئو فنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالا رفتن سرعت سایت مورد نظر
  • بررسی تگ ها و کد نویسی و به صورت کلی بهبود ساختار سایت
  • کنترل و بهبود سلامت مورد نظر
  • و غیره

سئو off-page

سئو خارجی شامل فعالیت‌هایی از جمله لینک‌سازی خارجی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات می‌شود. تکنیک‌های سئو خارجی می‌توانند محبوبیت سایت شما را به گوگل بفهمانند و اعتبار آن را به خوبی نشان دهند. مهم ترین کارهای سئو اف پیج به شرح زیر است:

  • بررسی رقبا کسب و کار شما با توجه به کلمات کلیدی منتخب
  • نظارت و مدیریت لینک سازی های دستی
  • بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
  • خرید مناسب و به موقع رپورتاژ
  • و غیره
5/5 - (16 امتیاز)