سئو محتوا

سئو محتوا (Content SEO) یا بهینه‌سازی محتوا؛ یعنی مجموعه اقداماتی که مدیر سایت در راستای بهینه کردن محتوا برای جویشگر گوگل انجام می‌شود. این فعالیت‌ها شامل:

  • انتخاب عنوان مناسب
  • نوشتن مطالب بهینه
  • گذاشتن تصویر آپتیمایز شده
  • گذاشتن ویدئو بهینه
  • گذاشتن صدا بهینه شده

بازاریابی محتوا؛ یعنی نوشتن Content بهینه تا موتور جستجوی گوگل محتوا شما را مفید و آپتیمایز شده دانسته و در لینک‌های بالای صفحات نتایج نشان دهد، در این صورت کاربران بیشتری جذب محتوا شده و ترافیک ارگانیک زیادی برای سایت شما از طرف کاربران ایجاد می‌شود. تولید محتوا ارتباط بسیار نزدیکی با سئو (SEO) دارد، به این صورت که متخصصین و افراد زیادی واژه سئو را برابر تولید محتوا می‌دانند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر بهینه سازی محتوا یا سئو محتوا را مطابق با آپدیت‌های 2024 گوگل و به صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

بازاریابی محتوا چه اهمیتی دارد؟

بازاریابی محتوا (Content Marketing)؛ مدلی از بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) محسوب شده که در این روش سعی می‌شود با تولید و اشتراک گذاری محتوایی بهینه مشتریان قدیم را حفظ نموده و مشتریان جدید را جذب کسب و کار خودمان کنیم. چرخه بازاریابی محتوا به شرح زیر است:

آگاهی: با استفاده از یک محتوای خوب می‌توان کاربران را نسبت به یک موضوع به خوبی آگاه کرد.

تحقیق: زمانی که انسان نیاز به یک موضوع یا محصول را درون خود حس کند، ناچارا به دنبال تحقیق در مورد آن موضوع می‌رود. به عنوان مثال یک خریدار موتورسیکلت قبل از عملیات به تحقیق درباره نوع آن می‌پردازد و درباره مدل‌های آن آگاهی پیدا می‌کند.

بررسی: این مرحله کاربر را وادار به بررسی انواع کمپانی‌های سازنده و قیمت‌های آن می‌کند.

خرید: آخرین مرحله مربوط خرید کالای مدنظر است. می‌توانید اطلاعات بیشتری در SEMRUSH بدست آورید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *