طراحی موشن گرافیک (Motion graphic design) به معنای ساخت یک طرح گرافیکی متحرک است. هدف ساخت موشن گرافیک انتقال پیام به مخاطب در مدت زمان اندک است. این محتواهای بصری پیام را بسیار بهتر از متن به مخاطبان خود انتقال میدهند و نرخ دیده شدن آن ها بسیار بیشتر از نوشته ها است.
علاوه بر این در محتوای بصری متحرک، از صوت هم استفاده خواهد شد تا تاثیر به مراتب بیش تری داشته باشد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، طراحی موشن گرافیک حرفه ای توسط نرم افزار های پیشرفته انجام میشود و به راحتی قابلیت ویرایش دارد.
سفارش موشن گرافیک
سفارش طراحی موشن گرافیک از خدمات استودیو میانبر است که در قیمت های بسیار مناسبی اجرا میشود تا تمام کسب و کار ها اعم از بزرگ و کوچک قابلیت استفاده از این ابزار موثر را داشته باشند و بتوانند ثبت سفارش ساخت موشن گرافیک خود را انجام دهند. ثبت سفارش از طریق تماس با شماره های اعلامی است و پس از آن، خیلی سریع سفارش شما انجام خواهد شد.
شرکت ساخت موشن گرافیک
شرکت ساخت موشن گرافیک تاثیر مستقیمی بر کارایی گرافیک متحرک طراحی شده دارد. یک تیم که دانش فنی و عملی مناسبی در این رابطه داشته باشد قادر است موشن گرافیک را با کیفیت بالا و متناسب با موضوعی که برایش تعریف شده بسازد. قیمت طراحی موشن گرافیک در استودیو میانبر به صورت عادلانه در نظر گرفته شده است.
شرکت میانبر بهترین گزینه برای طراحی کردن موشن گرافیک و دیزاین گرافیک است و تجربه کار با چندین برند مختلف را در سابقه خود دارد.
طراح موشن گرافیک
طراح موشن گرافیک به نامهای دیگری مانند طراح پویانگاشتار، طراح گرافیک متحرک و طراح گرافیک حرکت شناخته میشود. تخصص این فرد زیر مجموعهای از طراحی گرافیک محسوب میشود. یک فرد پویانگاشتار میتواند با رعایت قوانین طراحی گرافیک عناصر بصری را تولید کند که موشن به آن افزوده شده است. معمولا این عناصر به عنوان یک فیلم یا سکانسهای آغازین یک برنامه تلویزیونی، پویا نماییهای مبتنی بر وب، لوگو (نشان واره) به کار برده میشوند.
نکات مهم انتخاب موشن گرافیک
انتقال پیام با استفاده از محتوا در عصر امروزه جایگاه مهمی برای کسب و کارها پیدا کرده است، شرکتها یا سازمانها باید بتوانند با استفاده از مفهومی بصری نکات مهم خود را به مخاطب هدف نشان دهند. پس انتخاب یک طراح گرافیک متحرک خوب میتواند نقش حیاتی برای کسب و کار شما داشته باشد. این فرد باید توانایی گرافیک متحرک را به خوبی بلد باشد تا بتواند قطعههایی از پویانمایی یا فیلم دیجیتالی را با استفاده از تکنیک توهم حرکت یا چرخش را ایجاد کند. تلفیق این هنر برای پروژههای چندرسانهای که با صدا ترکیب میشوند، میتواند برای مخاطب بسیار جذاب باشد. برای انتخاب یک فرد طراح پویانگاشتار باید به نکته مهمی توجه کنید، تخصص این فرد به هیچ وجه نباید با حوزه سه بعدی سازی اشتباه گرفته شود. شاید جان بخشیدن به یک طرح دوبعدی و تلفیق آن با صدا مقداری جان به فضا ببخشد اما نمیتواند در زیر شاخه مدل سازی سه بعدی آن را قرار داد؛ زیرا دو مفهومی متفاوت در دنیای رسانه است. پرداخت دستمزد به یک موشن گرافیک شاید دغدغه بسیاری از شما عزیزان باشد، در صفحه هزینه طراحی موشن گرافیک میتوانید به جزئیات این امر واقف شوید.