استانداردهای سئو

استاندارد های سئو مجموعه‌ای از قواعد هستند که با رعایت آن ها رتبه کلمات کلیدی سایت در موتور جستجو بهبود پیدا می‌کند. رعایت کردن استاندارد های سئو باعث می‌شود فرایند بهینه سازی بهتر و سریعتر انجام شود. 

استاندارد سئو

در این قسمت به معرفی انواع استاندارد هایی که در سئو وجود دارند می‌پردازیم. این موارد تماما در خدمات سئو شرکت میانبر استفاده می‌شوند.

استاندارد های سئو داخلی

  • حداکثر طول متا تایتل 60 کاراکتری
  • حداکثر طول متا دیسکریپشن 160 کاراکتری
  • حداکثر تعداد آدرس های سایت مپ 50.000 یو آر ال است
  • عدم استفاده از under score در آدرس صفحات
  • تارگت کردن کیوردها مطابق نیاز کاربر
  • تولید محتوای مفید
  • لینک سازی داخلی مرتبط و متناسب با user intent

استاندارد های سئو خارجی

  • اهیمت دادن به تعداد referring domains
  • گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط
  • اخذ بک لینک از سایت های با دامین اتوریتی بالا
  • استفاده از انکرتکست های مناسب

استاندارد های سئو تکنیکال

  • تنظیم درست یوآرال های سایت
  • رفع لینک های 404
  • رفع زنجیره ریدایرکت
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه کردن کیفیت لود سایت به طوری که امتیاز مناسب را در core web vitals اخذ کند (Backlinko)

مقالات حوزه سئو

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل

مارس 6, 2024

نرخ تبدیل (Conversion Rate) به تعداد افرادی گفته می‌شود که پس از دیدن نتایج وب

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر، من کارشناس سئوی جونیور هستم.
    تایتل یک صفحه لندینگم 55 کاراکتر بیشتر نیس ولی بازم نصفه نشون میده، دلیلش چیه؟

  2. سلام، وجود متا دیسکریپشن با این آپدیتای جدید گوگل تو 2024 بازم اجباریه یا خودش قسمت ممتاز مقاله رو انتخاب میکنه و میزاره جای دیکریپشن؟

  3. ما قراره یه سایت بیاریم بالا و حقیقتا تعداد یو آر ال‌ها بیشتر از 50هزارتا میشه، راهکار چیه؟

  4. بین دوتا کیورد گیر کردم از کجا بفهمم کدوم نیازه کاربره کدوم یکی اهمیتش کمتره؟
    و اینکه چطوری میشه تشخیص داد یک کلمه باید لندینگ بشه یا مقاله؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *