سروش مارکتینگ به معنای بازاریابی در پیام رسان سروش است. اگرچه اینستاگرام مارکتینگ امری شناخته شدهتر است و اغلب بیزینسها ترجیح میدهند در این پلتفرم فعالیت کنند، اما اگر کسبوکاری دارید توصیه ما این است که سعی کنید از پتانسیل و ظرفیت همه پلتفرمهای اجتماعی در جهت رشد بیزینس خود استفاده کنید. سروش یک پیام رسان ایرانی است که طبق آخرین آمار و بررسی صورت گرفته در حال حاضر چیزی حدود 5.5 میلیون کاربر فعال دارد. بنابراین بازاریابی در این پیام رسان به معنای دیده شدن برندتان توسط مخاطبان زیادی است که میتوانند به مشتریان کسبوکارتان تبدیل شوند. اگر به دنبال بهترین نتیجه از بازاریابی در شبکه های اجتماعی هستید، توصیه میکنیم خدمات سروش مارکتینگ را از تیمی حرفهای و باتجربه دریافت کنید. اگر سررشته یا زمان کافی برای بازاریابی در برنامه سروش ندارید، میتوانید با استخدام یک ادمین برای سروش به شکلی حرفهایتر در این پلتفرم فعالیت کنید.