هوش مصنوعی اینستاگرام چیست؟

هوش مصنوعی اینستاگرام (Instagram artificial intelligence) ابزاری با هوشی مانند انسان است و از آن به عنوان دستیار مدیریت پیج اینستاگرام استفاده می‌شود. با استفاده از هوش مصنوعی اینستاگرام می‌شود پیج را به آسانی مدیریت کرد و از آن برای جذب فالوور اینستاگرام بهره برد. این ربات هوشی مانند هوش مانند انسان دارد اما از انسان بسیار قوی‌تر و هوشمند‌تر است که می‌توان از آن در بهبود روند کسب و کارها استفاده کرد. هوش مصنوعی در اینستاگرام می‌تواند تمام فعالیت‌های ادمین را انجام دهد و مانند ببیند، بنویسد، محتوا بیابد و …

این ماشین هوشمند توانایی یادگیری بالایی دارد و روزانه در حال رشد و آپدیت است در نتیجه عملکرد بسزایی در معروفیت در اینستاگرام دارد. هوش مصنوعی اینستاگرام، تک تک رفتارهای یوزرهای این پلتفرم را بررسی می‌کند و پس از تجزیه و تحلیل آن، به بهبود پیج شما کمک می‌کند.

آموزش حرفه‌ای اینستاگرام را در شرکت میانبر ببینید.

هوش مصنوعی در اینستاگرام

بهترین ربات‌های هوش مصنوعی اینستاگرام

ربات‌های هوش مصنوعی اینستاگرام در مدریت پیج و ارتقای آن کمک‌کننده هستند. شما می‌توانید در توید محتوا، انتخاب هشتک و درک نیاز مخاطبان به شما کمک می‌کنند. سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام:

  • ربات Content Studio
  • ربات Keyframes Studio
  • ربات QuillBot
  • ربات TubeBuddy
  • ربات HelloWoofy
  • ربات Flick

الگوریتم هوش مصنوعی اینستاگرام

الگوریتم هوش مصنوعی اینستاگرام مجموعه‌ای از دستورالعمل‌هایی است که به اجرای حل مسئله در اینستاگرام می‌انجامد و باعث رضایت کاربران از این اپلیکیشن می‌شود. الگوریتم هوش مصنوعی با دریافت اطلاعات هر کاربر و آنالیز آن، پیشنهادهایی مربوط به علاقه‌مندی کاربر به او می‌دهد که این امر موجب رضایت کاربران از اینستاگرام می‌شود.

نحوه عملکرد هوش مصنوعی اینستاگرام

هوش مصنوعی اینستاگرام برای این که کاربران بهترین تعامل را با اینستاگرام برقرار کنند از متدهایی استفاده می‌کند که در ادامه آنها را بیان می‌کنیم:

  • اینستاگرام برای پیشنهاد دادن هر پست در اینستاگرام از الگوریتمی به نام Seed Accounts استفاده می‌کند. در این الگوریتم، اکانت‌هایی که کاربران بیشتر با آن تعامل داشته‌اند بررسی می‌شود و 500 پست برتر برای این کاربران انتخاب می‌شود و پس از فیلتر تمامی آن‌ها، 25 تا از بهترین بهترین پست‌ها به کاربر نمایش داده می‌شود.
  • هوش مصنوعی با توجه به تعدادلایک‌، کامنت، تعداد اشتراک گذاری و مدت زمان صرف شده برای دیدن پست به آن رتبه‌ای می‌دهد که بر این اساس انتخاب می‌کند کدام پست‌ها برای کاربران این نرم‌افزار جذاب هستند که در ادامه آن را به دیگر کاربران پیشنهاد دهد. 
  • یکی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای اینستاگرام، Word Embedding است که طبق آن، کلماتی که کاربر بیشتر از آن بازدید یا استفاده می‌کند شناسایی می‌شود و کلمات دیگری که مانند این کلمات هستند به کاربر پیشنهاد داده می‌شود. 
  • هوش مصنوعی می‌تواند کلمات ناپسند و غیر اجتماعی را با توجه به دیگر محتواهای به کار رفته در وب تشخیص دهد در نتیجه پست‌ها و محتواهایی که حاوی این کلمات باشند را حذف و از تکثیر آن جلوگیری می‌کند. مبارزه با هرزنامه از مهم‌ترین کارکردهای هوش مصنوعی است.
  • هوش مصنوعی قابلیت یادگیری دارد و از این طریق می‌تواند محتواها را در دسته‌بندی‌های خاصی قرار دهد. با این روش‌ می‌تواند  گروهی از افراد با تمایلات مشابه را پیدا کند و به آنها پست‌هایی از این دسته نشان دهد. این کار موجب سفارشی سازی اکسپلورر هر شخص می‌شود.
  • یکی از توانایی‌های هوش مصنوعی که باید به آن اشاره کنیم، توانایی ترجمه است که باعث می‌شود افراد با زبان‌های مختلف بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند. این امر بسیاری از مشکلات منطقه‌ای را حل کرده و افراد به یکدیگر نزدیک می‌کند.
  • هوش مصنوعی برای اینستاگرام، هر رویداد افراد را بررسی می‌کند تا بتواند از آن الگویی پیدا کند که از آن در جهت آپدیت اینستاگرام استفاده نماید. اگر بتوانید هوش مصنوعی در اینستاگرام را به خوبی بشناسید، می‌توانید با استفاده از آن به رشد پیج کاری و شخصی خود کمک کنید.
هوش مصنوعی اینستاگرام چیست؟

کاربرد هوش مصنوعی در رشد در اینستاگرام

هوش مصنوعی یکی از عوامل موثر در رشد بسیاری از افراد در اینستاگرام است. هر کسی که می‌خواهد در اینستاگرام به معروفیت برسد باید از این الگوریتم‌های هوش مصنوعی به نفع خود استفاده کند تا در مدت زمان کمی در فضای مجازی شناخته شود. در ادامه به تکنیک‌هایی مرتبط با هوش مصنوعی در اینستاگرام برای معروفیت پیج می‌پردازیم:

  • زمان انتشار پست: هوش مصنوعی می‌داند کاربران در چه زمانی بیشتر در اینستاگرام هستند به همین دلیل پیج‌های اینستاگرامی‌ای را بیشتر ساجست می‌کند که در این زمان فعالیت دارند. اگر در زمان درستی پست‌های خود را اشتراک گذاری کنید به احتمال بالا شما در شانس بیشتری در رفتن به اکسپلورر اینستاگرام را دارید. 
  • ارتباط با کاربران: هوش مصنوعی به پیج‌هایی که تعامل بیشتری با کاربران دارند امتیاز بهتری می‌دهد و آن را در اولویت‌های خود می‌گذارد به همین دلیل یکی از فاکتورهای هوش مصنوعی فعال بودن در اینستاگرام است. اگر می‌خواهید استوری و پست‌های شما بیشتر به کاربران نشان داده شود، سعی کنید کنشگر باشید و حالت روح نداشته باشید. منظور از فعال بودن در اینستاگرام، انجام هر فعالیتی است که تاثیری در اینستاگرام بگذارد. با عمل‌هایی مانند لایک کردن، شرکت در بخش کامنت و نظر گذاری، انتشار پست، استفاده از هشتگ و گذاشتن استوری است.
  • هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام: افراد خلاق و پیشرو همیشه در کارهای خود تنوع داشته‌اند و به دنبال کشف چیزهای جدید بوده‌اند. اگر در پست‌هایتان تنوع داشته باشید و کارهایی انجام دهید که کسی آن را در اینستاگرام انجام نداده باشد، شانس بالایی در معروف شدن دارید. سعی کنید روزانه با گذاشتن پست‌های متنوع نرخ تعامل خود را بالا ببرید.
  • استفاده از هشتگ‌های پربازدید: زمانی که از هشتگ‌های پربازدید استفاده می‌کنید، هوش مصنوعی به آپدیت بودن شما در اینستاگرام پی می‌برد و شما را به افراد دیگر معروفی می‌کند. 
  • استفاده از هشتگ‌های مرتبط: هوش مصنوعی به راحتی می‌تواند محتواهای هر پست را از روی ویدئو و عکس درک کند بنابراین هشتگ‌های مرتبط با آن را می‌تواند تشخیص دهد در نتیجه توصیه می‌کنیم از هشتگ‌های مرتبط با پست‌ استفاده کنید و به هوش مصنوعی به چشم انسانی دانا نگاه کنید. با دانستن انواع هشتگ و قیف هشتگ می‌توانید این موضوع را به درستی درک کنید.

بهترین ربات هوش مصنوعی اینستاگرام کدام است؟

ربات Upleap را می‌توان به عنوان بهترین ربات هوش مصنوعی اینستا در نظر گرفت.

کاربرد هوش مصنوعی اینستاگرام چیست؟

این ربات با صرفه‌جویی در وقت، به شما در تولید محتوای بهینه، انتخاب هشتگ و ارتقای پیج کمک می‌کند.

4.9/5 - (7 امتیاز)

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *