طراحی بسته بندی چای با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت برای تجربه فروش بهتر! محصول چای به دلیل مصرف زیاد در ایران و انگلستان یکی از محصولات پرفروشی است که برندهای زیادی آن را تولید و فرآوری میکنند.
استفاده از یک بسته بندی مناسب و حرفهای میتواند تا میزان قابل توجهای برند چای شما را در دید مخاطبان بهتر و مناسبتر جلوه دهد. همچنین استفاده از یک بسته بندی خاص چای میتواند فروش محصول چای را نسبت به عدم استفاده از بسته بندی و فروش به صورت فله افزایش دهد! آماده فروش به وسط ایران هستید؟ آژانس میانبر در خدمت شماست.
انواع بسته بندی چای
- بستهبندی آلومینیومی
- بستهبندی جعبه مقوایی
- بستهبندی پلاستیکی
- بستهبندی پاکت کرافت
- بستهبندی قوطی فلزی
- بستهبندی کیسهای
- بستهبندی تی بگ
قوانین طراحی بسته بندی چای
طراحی بستهبندی چای باید براساس اصول و ویژگیهای خاصی انجام شود. در طراحی باید علاوه بر حفظ طعم، عطر و جلوگیری از فاسد شدن چای توجه مصرفکننده را نیز به برند محصول جلب کند. با انجام این کار وی دست به خرید محصول میزند. در واقع یک طراحی متفاوت این پتانسیل را دارد که محصول را در سریعترین زمان برندینگ کند.
طراحی بستهبندی چای باید زیبا، جذاب و فاخر باشد. هر اندازه یک محصول باکیفیت و مرغوب بود، اما نحوه نمایش و ارائه مطلوبی نداشت، بدون شک جایگاهی در بازار پر از رقابت جهانی و داخلی نخواهد داشت. بنابراین پیاده کردن یک طراحی مناسب، ارزش واقعی محصول را در بازارهای داخلی و بینالمللی نشان خواهد داد.
خلاقیت در نحوه بستهبندی، مدل باز و بسته شدن جعبه، مشخصات دقیق محصول و نمایش هویت برند همه از مواردی هستند که در طراحی بستهبندی چای باید به آن توجه کرد. دیده شدن چای داخل جعبه یا درج تصویر محصول بر روی آن، قرار گرفتن لوگو در جای مناسب و سبکی و کم جا بودن از دیگر فاکتورهای مهم در طراحی هستند.
همچنین رنگ و طرح روی جعبه میتواند بیش از هر چیزی دید مشتری را به سمت خود بکشاند. برای طراحی بستهبندی چای باید از رنگهای شاد و گرم نیز استفاده کرد و حس خوب یک نوشیدنی داغ را در سرمای زمستانی به مخاطبان انتقال داد.
قیمت طراحی بسته بندی چای
چای انواع مختلف و بازار های فروش متفاوتی دارد و میانبر با هزینه ای بین 6.300.000 تا 10.500.000 تومان برای تمام انواع چای بسته های زیبا دیزاین میکند. تعرفه بسته بندی چای به بازار فروش آن که میتواند داخلی یا خارجی باشد، بستگی دارد.