با طراحی بسته بندی سس می‌توان فروش این محصول را افزایش داد. اگر نگاهی به تنوع طراحی بسته بندی سس رب انار یا بسته بندی سس گوجه فرنگی موجود در بازار بیندازید، متوجه می‌شوید که روند بسته بندی مواد خوراکی مانند سس‌های تک نفره یا سس‌های خانواده به سمت جذاب‌تر و کاربردی‌تر شدن پیش رفته است.

انواع بسته بندی سس

یکی از فاکتور‌های مهم بر افزایش فروش سس، پکیجینگ این محصول است. طراحی جعبه‌ها و قوطی‌های سس باید به صورت اصولی انجام شود. نوع روش پکیجینگ می‌تواند در افزایش ماندگاری سس نقش مؤثری داشته باشد. امروزه از تکنیک‌های جدید طراحی برای ظروف سس استفاده می‌شود. انواع پکیجینگ سس عبارتست از:

  • پکیجینگ سس در فویل آلومینیومی
  • پکیجینگ سس در ظرف شیشه‌ای
  • پکیجینگ سس در ظروف پلاستیکی
  • پکیجینگ سس در پاکت

قیمت طراحی بسته بندی سس

بسته بندی سس در تنوع دیزاین بالا و با کیفیت مثال زدنی به همراه قیمت مناسب، توسط تیم طراحی و پکیجینگ میانبر انجام می‌شود. بهای بسته بندی سس توسط میانبر به مقدار 5.900.000 تا 9.400.000 تومان است. موارد زیر روی هزینه دقیق موثرند:

  • فرم قوطی سس
  • اندازه و شکل برچسب قوطی
  • نوع رنگ های به کار گرفته شده
  • میزان آسانی یا دشواری طراحی

قوانین بسته‌بندی سس

طراحی اصولی نوع پکیجینگ سس منجر به ترغیب مشتریان به خرید این محصول می‌شود. هنگام پکیجینگ سس به قوانین زیر توجه کنید:

  • محصولاتی مانند سس به مرور زمان فاسد می‌شود؛ بنابراین تاریخ تولید و انقضاء سس باید روی بسته درج شده باشد.
  • اسم برند تولید‌کننده سس باید روی ظرف مخصوص درج شده باشد.
  • نشان استاندارد بودن سس باید روی ظرف درج شود.
  • مواد تشکیل دهنده سس و ترکیبات موجود در آن باید روی پکیجینگ نوشته شده باشد.
  • توجه به شرایط دمایی هنگام پکیجینگ سس حائز اهمیت است.
  • اطلاعات دیگر محصول مانند قیمت سس باید روی پکیجینگ نوشته شده باشد.
  • تمام اطلاعات مورد نیاز مصرف‌کننده مانند تعداد بیسکوییت موجود در جعبه باید روی بسته چاپ شده باشد.
  • ظروف سس باید دارای طراحی منحصر به فردی باشد تا مشتری ترغیب به خرید محصول شود.
5/5 - (3 امتیاز)