تولید محتوا در اینستاگرام (Creating content on Instagram) یا تولید محتوا اینستاگرام؛ یعنی به مشارکت پیج‌های اینستاگرامی در اهدای اطلاعات به مخاطبان این اپلیکیشن، تولید محتوا برای اینستاگرام گفته می‌شود. تولید محتوا برای اینستا، بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود که متن، عکس، صوت، ویدئو و… می‌تواند ارزش افزوده زیادی برای اطلاعات کاربران داشته باشد. ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام بخش مهمی به حساب می‌آید. ما به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، ایده‌های زیادی برای تولید محتوا در پیج‌های مختلف اپلیکیشن اینستاگرام داریم تا بتوانیم آمار صعودی کسب و کارهای اینستاگرامی را به دنبال دااشته باشیم.

تولید محتوا اینستاگرام یعنی چه؟

تولید محتوا اینستاگرام یعنی چی؟ تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ این سوالی است که باید قبل از پرداختن به روند تولید و انتشار محتوا در اینستاگرام به آن پاسخ دهیم. فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرکاربردترین و عالی‌ترین شبکه اجتماعی برای رشد کسب و کارها است. روند تولید محتوا برای اینستا باید به صورتی انجام شود که در جهت مخاطبان باشد.

اگر بخواهیم به سادگی تعریفی برای تولید محتوا در اینستا ارائه دهیم باید بگوییم، تولید محتوا یعنی تولید متن، عکس، صوت، ویدیو و… با هدف جذب مخاطب که در نهایت باعث فروش محصولات یا خدمات به مخاطبان می‌شود. فردی که عکس شخصی از خود در صفحه خود منتشر می‌کند در حال تولید محتوا است. گذاشتن پست، استوری، لایو و… هر کدام به نحوی روشی برای تولید محتوا است.

تولید محتوا چیست

تولید محتوا (Content creation) در فضای اینستاگرام یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کارهایی است که باید برای رونق دادن کسب و کار مجازی خود به آن توجه داشته باشید. بلاگرها، افراد و برندهای مختلفی را می‌توان در اینستاگرام مشاهده کرد که با استفاده از ساده‌ترین امکانات توانتسته‌اند محتوای مناسب برای اینستاگرام تولید کنند. فرقی ندارد که کسب و کار شما در چه حوضه‌ای فعال است، بدون ساخت محتوا مناسب برای صفحه خود کاری از پیش نخواهید برد.

ویژگی‌های محتوای اینستاگرام

محتوای تولید شده توسط تیم میانبر دارای ویژگی‌‌هایی از قبیل کیفیت بالا، مخاطب پسند، اصولی، هدفمند، رقابت پذیر، قابلیت انتشار ویروسی و… را دارا است.

محتوایی در فضای شبکه‌های اجتماعی خواهد توانست به موفقیت برسد که برای مخاطب تولید شده باشد. فرض کنید شما بهترین و عالی‌ترین محتوا را در زمینه تولید پیاز زعفران تولید کرده باشید، اما اگر این محتوا برای مخاطب کارایی نداشته باشد به هیچ عنوان نخواهد توانست باعث جذب مخاطب، افزایش فالوور و همچنین موفق شدن کسب و کار شما باشد. در فضای اینستاگرام باید محتوایی تولید کنید که قابلیت share شدن را داشته باشد. محتوایی در شبکه‌‌های اجتماعی خواهد توانست به موفقیت برسد که به صورت ویروسی و دست به دست مخاطب منتشر شود.

رعایت همین موارد تخصصی باعث شده است تا ما در بالای لیست بهترین پیج‌های تولید محتوا در اینستاگرام حضور داشته باشیم.

کتاب تولید محتوا اینستاگرام

کتاب تولید محتوا در اینستاگرام تهیه شده توسط تیم استودیو میانبر یکی از کتاب‌های آموزشی رایگان تولید محتوا برای اینستاگرام است. پس از خواندن این کتاب خواهید توانست با روند صفر تا صدی تولید محتوا در اینستاگرام آشنا شوید. در این کتاب با آسان‌ترین روش خواهید توانست روند تولید محتوای ویروسی را آموزش ببینید. تمام محتوای این کتاب به صورت تجربی و کاملا علمی تدوین شده است.

سفارش تولید محتوای اینستاگرام

برای سفارش تولید محتوا اینستاگرام کافی است با شماره 09158989340 تماس حاصل کنید یا در صورت نیاز داشتن به مشاوره قبل از ثبت سفارش، کافی است که با مشاوران ما در تماس باشید تا روند طراحی و تولید محتوا را برایتان شرح دهند.

قبل از سفارش ساخت محتوای اینستاگرام باید به موارد مختلفی توجه کرد. از جمله این موارد می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد.

تولید محتوا توسط تیم حرفه‌ای

تیم‌ها و افراد مختلفی وجود دارند که ادعای تولید محتوا مناسب و با کیفیت را می‌کنند. لازمه برخورداری از محتوای مناسب آن است که محتوا توسط تیم حرفه‌ای و کاربلدی طراحی و تولید شده باشد. محتوای حرفه‌ای خصوصیات مختلفی از جمله، شیر پذیری، مخاطب پسند، نگارش صحیح و… را دارا است.

ایده برای تولید محتوای اینستاگرام

برای تولید محتوا در اینستاگرام باید از ‌ایده‌های خاص و متفاوت استفاده کنید. صرفاً استفاده از سناریو و پست‌های تکراری نمی‌تواند باعث جذب فالوور یا فروش بیشتر شود. اگر ‌ایده‌های خاصی برای تولید محتوا در قالب اینستاگرام ندارید، می‌توانید از ‌ایده‌های پر طرفدار استفاده کنید. با توجه به زمینه کاری یا مهارتی که دارید تخصص خود را آموزش دهید. به عنوان مثال اگر گرافیست یا آرایشگر هستید، می‌توانید در پست‌های آموزشی مهارت‌های خود را به دیگران آموزش دهید.

اگر به صورت تیمی کار می‌کنید، سعی کنید تمام اعضای تیم را نشان دهید که روی مخاطب اثرات مثبت دارد. تولید محتوای مسابقه‌ای می‌تواند یک ‌ایده جذاب باشد تا میزان تعامل در پیج شما افزایش پیدا کند. موضوع مسابقه می‌تواند پرسیدن سوال راجع به محصولات یا حدس زدن قیمت محصول باشد که باعث می‌شود آن پست یا استوری شما ویو بالاتری بگیرد. بیان قصه‌های تاریخی یا قصه زندگی خودتان می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد. می‌توانید یک هایلایت را در پیج به این موضوع اختصاص داده و در مورد خودتان صحبت کنید.

‌ایده تولید محتوا بلاگری

بلاگر‌ها همیشه به دنبال ‌ایده تولید محتوا برای اینستا هستند و باید ‌ایده‌های مناسبی برای تولید محتوای مخاطب محور پیدا کنند. یکی از بهترین ‌ایده‌های بلاگری انجام چالش‌های ترند شده در اینستاگرام است و از چالش‌هایی که بیشتر وایرال می‌شوند، استفاده کنید. اگر حیوان خانگی دارید، می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد نگهداری از حیوانات و نحوه رفتار با آن‌ها جمع‌آوری و بر اساس آن تولید محتوا انجام دهید.

یکی از جذاب‌ترین ‌ایده محتوا‌سازی در اینستاگرام بلاگری درباره غذا است. شما می‌توانید آشپزی‌های روزانه خود را به اشتراک گذاشته یا به عنوان تستر غذا فعالیت داشته باشید. معمولاً افراد از پیج‌های آشپزی و مرتبط با غذا استقبال می‌کنند. ‌ایده‌های مختلفی برای بلاگر‌ها وجود دارد که می‌توانند از طریق آن‌ها پیج خود را ارتقا داده و کسب درآمد کنند.

تولید محتوا استوری اینستاگرام

تولید محتوا استوری اینستاگرام باید به صورت حرفه‌ای و تخصصی انجام شود. اگر در زمینه تولید محتوا تخصصی مهارتی ندارید، می‌توانید از تیم تولید محتوای ما کمک بگیرید. برای اینکه استوری‌ها برای مخاطب جذاب باشد و آن‌ها را دنبال کند، باید دارای سناریو خاص باشند. در حال حاضر ارزش استوری از پست هم بیشتر است و معمولاً پیج‌های فعال تعداد زیادی استوری در طول یک روز می‌گذارند. داشتن استوری زیاد باعث جذب مخاطبان بیشتر شود. البته استوری‌های نامناسب می‌تواند در کم کردن رشد پیج اثر داشته باشد. شما در استوری‌ها می‌توانید از روزشمار استفاده کنید یا به پرسش و پاسخ بپردازید که قابلیت‌های زیادی دارد.

تولید محتوا ریلز اینستاگرام

ریلز یا ویدیو‌های ۹۰ ثانیه‌ای به شدت پرطرفدار شده‌اند، به گونه‌ای که بسیاری از پیج‌ها ریلز را جایگزین پست می‌کنند و تمرکز خود را در این حوزه گذاشته‌اند. اینستاگرام به صفحاتی که ریلز تولید کرده و به اشتراک می‌گذارند، توجه بیشتری می‌کند و روی الگوریتم اثر مثبت دارد. بسیاری از بیزینس‌های کوچک توانسته‌اند با تولید ریلز‌های جذاب مخاطبان زیادی در اکسپلور پیدا کنند.

تولید محتوا پست اینستاگرام

یکی از مهم­ترین انواع تولید محتوا در اینستاگرام، تولید محتوا در قالب پست است. پست یکی از بخش‌های مهم هر پیج است که باید دارای مطالب مرتبط به هم و جذاب باشد. زمانی که یک شخص وارد هوم یا صفحه اصلی پیج شما می‌شود، احتمالاً اولین مواردی که مشاهده می کند پست‌های اینستاگرام است. برای تولید محتوای حرفه­ای میانبر همراه شما است.

بررسی نمونه کارهای قبلی تیم تولید محتوای اینستاگرام

از جمله دیگر مواردی که باید به آن توجه کافی داشته باشید می‌توان به بررسی نمونه کارهای قبلی تیم تولید محتوا اشاره کرد. اگر تیمی نمونه محتوای با کیفیت و عالی ندارد به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای ثبت سفارش محتوا نخواهد بود. برای بررسی محتوا در فضای اینستاگرام کافی است به تعداد لایک، تعداد کامنت و همچنین میزان فالوورهای صفحه توجه کنید، صفحه‌ای که تعداد فالوور بالایی دارد اما محتوای صفحه میزان کامنت یا لایک کمی دارد یا محتوا نامناسب است یا آن که فالوورهای صفحه فیک‌اند.

محتوا باید از لحاظ بصری دید مناسبی داشته باشد، همچنین باید شیوه نگارش به صورتی باشد که افراد برای مطالعه محتوا دچار مشکل نشوند.

نمونه تولید محتوا اینستا

با مشاهده نمونه تولید محتوا برای اینستاگرام می‌توانید ‌ایده‌های بیشتری بگیرید و پیج خود را ارتقا دهید. اینجا در میانبر نمونه تولید محتوا‌های تولید شده در سایت قرار داده شده است تا شما با نحوه کار ما به طور کامل آشنایی پیدا کنید. می‌توانید خلاقیت و استفاده از تصاویر و متن جذاب را در نمونه کار‌ها مشاهده کنید. نمونه کار‌ها تنوع بالایی در زمینه پست، استوری و ریلز دارند و خدمات ما تنها به تولید محتوای پست محدود نمی‌شود.

نحوه تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام

تقریبا می‌توان گفت هر شبکه اجتماعی وابسته به تعداد کاربران حاضر در آن و محتوای آن دارای ارزش و اعتبار است. شبکه اجتماعی که محتوای مناسب در آن تولید و منتشر نشود مخاطبی هم نخواهد داشت. تولید محتوای هدفمند و با کیفیت نه تنها می‌تواند روند رشد و فروش صفحه شما را با شتاب بیشتری دنبال کند بلکه باعث می‌شود مخاطبان محتوای تولید شده را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنند. اگر بخواهیم پارامترهای یک محتوای با کیفیت و عالی را مورد بررسی قرار دهیم به گزینه‌های زیر بر خواهیم خورد.

تولید محتوا با عکس‌های با کیفیت

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تصویر است. در این شبکه اجتماعی اگر به دنبال موفقیت هستید باید از محتوای تصویری مناسب و حرفه‌ای استفاده کنید. آنچه که بیش از همه موارد در یک محتوای پست و استوری اینستاگرام در نگاه اول باعث جذب مخاطب می‌شود محتوای تصویری است، پس تا می‌توانید از عکس‌های با کیفیت و با ظاهر گرافیکی مناسب استفاده کنید.

ابزارها و وب سایت‌های مختلفی در حال حاضر عکس‌های رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند از جمله این ابزارها می‌توان به وب سایت فری پیک اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد در روز به 3 عکس با کیفیت به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.  توجه داشته باشید که بهترین سایز عکس برای نمایش در پست‌های اینستاگرام تصویر با سایز 1080px * 1080px است.

محتوای ویروسی؛ بهترین نوع محتوا برای اینستا

منظور از محتوای ویروسی محتوایی است که به آسانی و در مدت زمان کوتاهی توسط کاربران به شکل ویروس پخش می‌شود. شاید پیدا کردن ایده تولید محتوای ویروسی کمی سخت باشد اما اگر بتوانید محتوای ویروسی حرفه‌ای تولید کنید در مدت زمان کوتاهی خواهید توانست تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. نمونه این محتوای ویروسی را می‌توان محتوای آزار دختران در بلوار امامت مشهد در نظر گرفت که توسط ون استودیو ساخته شود بود. این محتوا توانست در مدت زمان کوتاهی (کمتر از 3 روز) به بازدید 6 میلیونی برسد.

تولید محتوا با انواع فرمت‌ها

اگر می‌خواهید در فضای اینستاگرام دیده شوید باید محتوا خود را در انواع قالب‌های محتوایی منتشر کنید. کاربران مختلف سلایق و نظرات مختلفی دارند. اگر محتوای شما صرفا در قالب پست‌های اسلایدی باشد شاید بخش بزرگی از مخاطبان خود را که محتوای ویدیویی تماشا می‌کنند را از دست بدهید. به همین منظور پیشنهاد می‌شود حتما از فرمت‌های تولید محتوای مختلف استفاده کنید تا مخاطبانی از طیف‌های مختلف به دست آورید.

از جمله رایج‌ترین محتواهای قابل تولید در اینستا را می‌توان محتواهای زیر در نظر گرفت.

  1. محتوای ویدیویی
  2. محتوای متنی
  3. محتوای تصویری
  4. محتوای اسلایدی
  5. لایو اینستاگرام

از محتوای دیگران ایده بگیرید

نیازی نیست برای تولید محتوا همیشه خودتان دست به کار شوید، برای داشتن صفحه پر بار و با میزان انگیجمت ریت بالا کافی است که از محتوای برندها و اشخاص موفق در اینستاگرام ایده بگیرید.

اگر صفحه یا پستی را می‌بینید که میزان بازخورد بالایی داشته است، ایده گرفتن از آن می‌تواند به موفقیت صفحه شما کمک زیادی کنید، پس نترسید و از محتوای دیگران ایده بگیرد تا محتوای شما قابلیت ویروسی شدن را داشته باشد.

نظرات و دایرکت‌های مخاطبان را محتوا کنید!

فرض کنید صفحه شما در حوزه گرافیک و ساخت قالب‌های اینستاگرام فعالیت دارد، بهترین و ارزان‌ترین روش برای تولید محتوای مخاطب پسند آن است که سوالات و نظرات کاربران خود را محتوا کنید. شخصی که در رابطه با نحوه نصب فتوشاپ سوال می‌کند یک ایده به شما برای تولید محتوای اینستاگرامی در رابطه با نصب فتوشاپ داده است.

این نوع از محتوا نه تنها میزان بازخورد زیادی خواهد داشت بلکه باعث خواهد شد که موفقیت شما در صفحه روند نمایی (پرشتابی) داشته باشد.

سلیقه مخاطبان اینستاگرام خود را به دست آوردید

در اینستاگرام به دلیل گستردگی مخاطب، تولید و انتشار محتوا تا میزان قابل توجه‌ای آسان است. کافی است هر محتوایی که خودتان دوست دارید را تولید کنید و منتظر بازخورد کاربران باشید. به نوعی می‌توان گفت که بازخوردها، میزان لایک، کامنت، دایرکت و… روش مناسبی برای دانستن آن است که محتوای شما روی ریل درستی قرار گرفته است.

برای این منظور می‌توانید جدولی درست کنید و بازخوردهای کاربران نسبت به محتوای خود را مورد بررسی قرار دهید. هر محتوایی که بازخورد بیشتری داشت امکان تولید بیشتری را در آینده به آن بدهید.

با محتوا داستان سرایی کنید!

محتوای قابلیت انتشار و گرفتن لایک و کامنت بالایی دارد که از تکنیک‌های داستان سرایی برای تولید آن استفاده شده باشد. پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها چرا می‌توانستند برای مدت زمان طولانی نوه‌ها را دور خود جمع کنند؟ بله! چون بلد بودند داستان بگویند. در فضای آنلاین و به ویژه در اینستاگرام داستان به همین صورت است. اگر قرار است مخاطبان خود را مجاب به دیدن، لایک کردن و کامنت گذاشتن کنید باید داستان‌ سرایی را به محتوای اینستاگرامی خود وارد کنید.

بخوانید، ببینید تا تولید کنید!

اگر می‌خواهید محتوای تولید شده توسط شما یونیک و با میزان ویو بالا باشد باید ببینید، بخوانید و بشنوید، صحبت کردن از دغدغه‌های افراد بهترین و عالی‌ترین روش برای موفقیت در فضای اینستاگرام است.

قیمت تولید محتوا اینستاگرام

هزینه‌ی تولید محتوای اینستاگرام به موارد و پارامترهای مختلفی وابسته است. در حالت کلی می‌توان قیمت تولید محتوا در اینستاگرام را از ماهی 500.000 تومان در ماه در نظر گرفت تا ماهی 15.000.000 تومان در ماه. وابسته به آن که قرار است نوع محتوا چه باشد و همچنین از چه کیفیتی برخوردار باشد تعرفه تولید محتوا اینستاگرام متفاوت خواهد شد.

عوامل گوناگونی روی قیمت تولید محتوا در اینستاگرام تاثیرگذار است که از جمله این موارد می‌توان به عوامل زیر اشاره کرد.

شرکت تولید کننده محتوای اینستاگرام

شرکت‌های مختلف تعرفه و قیمت متفاوتی برای دستمزد تولید محتوا در اینستاگرام دریافت می‌کنند که وابسته به نوع شرکت و همچنین سابقه کاری شرکت این هزینه می‌تواند متفاوت باشد.

طبیعی است که هر چقدر سابقه شرکت بیشتر باشد هزینه دریافتی در ازای تولید محتوا در صفحه اینستاگرام بیشتر خواهد شد.

کیفیت محتوا تولید شده برای اینستاگرام

هر محتوا را در حالت کلی می‌توان در سه دسته محتوای ضعیف، متوسط و با کیفیت بالا دسته بندی کرد. محتوای تولید شده برای صفحه اینستاگرامی که از کیفیت بالاتری برخوردار باشد هزینه تولید محتوا در اینستاگرام را بالاتر خواهد برد.

منظور از کیفیت محتوا مواردی از قبیل خوانایی محتوا، گرافیک محتوا و… است.

نوع محتوای تولید شده

محتوا در صفحات اینستاگرام را می‌توان به انواع مختلفی دسته بندی کرد.

  • محتوای اسلایدی اینستاگرام
  • محتوای ای جی تی وی ایسنتاگرام
  • محتوای ویدیویی
  • محتوای تیزینگ اینستاگرام
  • محتوای متنی اینستاگرام
  • محتوای گرافیکی اینستاگرام
  • و…

وابسته به آن که نوع محتوای سفارش داده شده توسط شما چیست هزینه تولید محتوا در صفحه اینستاگرام شما متفاوت خواهد بود.

شهری که شرکت تولید کننده محتوا در آن قرار دارد

شاید جالب باشد بدانید که تعرفه تولید محتوا برای اینستاگرام در شهرهای مختلفی متفاوت است. این بدان معنا است که هزینه تولید محتوا اینستاگرام در تهران نسبت به مشهد گران‌تر است و اگر می‌خواهید در هزینه‌های تولید محتوای خود صرفه جویی کنید باید در شهرهایی خدمات خود را استفاده کنید که هزینه آن پایین‌تر است. به عنوان مثال ما در شهر مشهد، خدمات ادمین اینستاگرام در مشهد را با تعرفه‌ای پایین‌تر برای شما ارائه کردیم تا بتوانید از خدمات باکیفیت ما استفاده کنید.

شهر مشهد به دلیل وجود شرکت‌های تولید محتوای اینستاگرام زیاد، در حال حاضر به یکی از شهرهای رقابتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است. به همین منظور پیشنهاد می‌شود اگر نیاز به تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام خود دارید حتما از خدمات سوشال مارکتینگ در مشهد استفاده کنید چرا که هزینه محتوا و تمامی خدمات سوشال در این شهر به میزان زیادی کم است.

تجهیزات مورد نیاز برای تولید محتوای اینستاگرام

برای تولید و به ثمر رساندن محتوا تجهیزات و لوازم مختلفی مورد نیاز است. تعرفه تولید محتوای اینستاگرام خیلی وابسته به تجهیزاتی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به عنوان مثال هزینه تولید محتوا برای اینستاگرام برای یک ویدیو خیلی بیشتر از قیمت محتوا برای تولید یک کپشن ساده با یک تصویر گرافیکی است.

ترجمه یا تالیفی بودن محتوای تولید شده اینستاگرام

در حالت کلی محتوا را می‌توان به 3 صورت ترجمه‌ای، تالیفی و بازنویسی تولید کرد. مشخص است که هزینه محتوا تالیفی خیلی بیشتر از محتوای ترجمه ای و بازنویسی است. پس اگر محتوایی که شرکت تولید کننده محتوای اینستاگرام برای شما تولید می‌کند تالیفی باشد هزینه بیشتری از شما دریافت خواهد کرد.

قرارداد تولید محتوا اینستاگرام

ساخت و ارائه محتوا اگر در چارچوب محتوا باشد می‌تواند باعث بالا رفتن تعهد کاری و همچنین مناسب شدن روند کاری تولید محتوا شود. قرارداد تولید محتوای اینستاگرام در شرکت میانبر به صورت رسمی و کاملا به صورت رسمی ارائه می‌شود. یک قرارداد تولید محتوا از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. اگر می‌خواهید قرارداد تولید محتوا برای اینستاگرام رسمیت داشته باشد بهتر است که این قرارداد بخش‌های زیر را داشته باشد.

معرفی کامل کارفرما و مجری

در این بخش از قرارداد تولید محتوا برای پیج اینستاگرام باید به صورت کامل و دقیق کارفرما و مجری معرفی شوند و همچنین آدرس، شماره تلفن‌ها، محل زندگی و کار به صورت کامل و دقیق در قرارداد عنوان شود.

تعهدات کارفرما و مجری در قرارداد اینستاگرام

در یک قرارداد رسمی که برای اینستاگرام یا هر فضای دیگری طراحی و نوشته می‌شود باید به صورت دقیق و کامل مشخص شود که تعهدات کارفرما و مجری در قبال انجام پروژه چیست.

مجری در سال، ماه، هفته و روز چه تعداد محتوا برای اینستاگرام تولید کند و همچنین باید از چه نوع ابزارهایی برای محتوا استفاده کند. مشخص شدن تعهدات دو سمت در قرارداد تولید محتوا باعث می‌شود که به صورت واضح و مشخص روند پروژه طی شود و به این صورت مشکلی در اجرای تعهدات پیش نیاید.

هزینه قرارداد

در یک قرارداد رسمی تولید محتوا که قابلیت به اجرا گذاشته شدن را داشته باشد باید به خوبی مشخص شود که هزینه قرارداد چه مقدار است و روش پرداخت این مبلغ به چه صورتی خواهد بود. یعنی نوشته شود که هزینه تولید محتوا برای مدت زمان یک سال صفحه اینستاگرام یک 10.000.000 تومان است که این مبلغ در سه قسط هر قسط به مبلغ 3.333.000 تومان در تاریخ‌های فلان و فلان پرداخت می‌شود.

مدت زمان اجرای قرارداد

قرارداد تولید محتوای اینستاگرامی از رسمیت برخوردار خواهد بود که مدت زمان قرارداد در آن به خوبی عنوان شده باشد. تاریخ شروع و پایان قرارداد باید به صورت کاملا واضح در قرارداد آمده باشد تا در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل این قرارداد قابلیت رجوع و رفع مشکل‌ را داشته باشد.

فسخ قرارداد تولید محتوا اینستاگرام

بنابر دلایل مختلفی این امکان وجود دارد که قرارداد از سمت کارفرما یا مجری بخواهد فسق شود، عنوان کردن شیوه فسق قرارداد و همچنین نوشتن تمامی موارد از قبیل جریمه و… باعث خواهد شد که قرارداد رسمیت خود را داشته باشد. موارد نام برده شده در بالا تنها بخشی از ماده‌هایی است که باید در یک نمونه قرارداد تولید محتوای اینستاگرام آورده شود. در زیر یک نمونه قرارداد تولید محتوا اینستاگرام آماده برای شما تهیه شده است که برای راحتی کار و بستن قرارداده‌های مناسب پیشنهاد می‌شود از فایل نمونه آماده قرارداد تولید محتوای اینستاگرام استفاده کنید.

دانلود نمونه قرارداد تولید محتوا اینستاگرام

خدمات تولید محتوا اینستاگرام

خدمات تولید محتوا اینستاگرام ………. شامل موارد مختلفی می‌شود که مهم‌ترین این خدمات در فضای اینستاگرام را می‌توان موارد زیر در نظر گرفت.
·         تولید محتوای متنی اینستاگرام
·         تولید محتوای تصویری اینستاگرام
·         تولید محتوای ویدیویی اینستاگرام
·         تولید محتوای صوتی اینستاگرام
هر کدام از موارد نام برده شده در بالا دارای مزیت‌های مختلفی است که مزیت‌های همه این موارد می‌توان به افزایش فالوور، افزایش فروش، افزایش تعداد کامنت، افزایش تعداد لایک و… اشاره کرد.

مقالات حوزه اینستاگرام

تغییر شماره اینستا

تغییر شماره اینستا

می 1, 2024

تغییر شماره تلفن در اینستاگرام (Change phone number on Instagram)؛ به روندی گفته می‌شود که

5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام، من تو خونه هم میتونم از تجهیزات اینستاگرام رو دستی بسازم؟ میتونین یه راهنمایی بکنین منو

  2. سلام وقت بخیر، میشه لطفا اون قسمت نظرای کاربرا رو بخونین تا بتونین تولید محتوا بکنید رو بیشتر باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *