طراحی ست اداری [Design Office] یعنی طراحی کالاهایی که در یک ست اداری قرار می‌گیرند که شامل طراحی مهر، خودکار، فاکتور، سربرگ و هر اقلامی که در یک شرکت وجود دارد. طراحی و بسته بندی لوازم اداری از خدمت‌هایی است که در استودیو گرافیکی میانبر انجام می‌شود. طراحی ست اداری به یک سازمان و شرکت اعتبار بیشتری می‌دهد و آن را بهینه می‌سازد از این رو اغلب رئیس‌های شرکت به دنبال شرکت گرافیکی‌ می‌گردند که طراحی اوراق اداری و ست اداری را به بهترین نحو انجام دهند؛ شرکت سلام گرافیک این کار را با برترین گرافیست‌ها انجام می‌دهد.

سفارش طراحی ست اداری

برای ثبت سفارش طراحی ست اداری کافی است همین حالا با شرکت مارکتینگ میانبر تماس حاصل کنید. همچنین می‌توانید از طریق فرم ثبت سفارش ست اداری به صورت دقیق از قیمت طراحی ست اداری اطلاع پیدا کنید.

5/5 - (3 امتیاز)