آیا میدانید با طراحی بسته بندی پسته میتوانید فروش یا صادرات این آجیل را چند برابر کنید؟ ساخت بسته برای آجیل و خشکبار مانند پسته، بادام زمینی، بادام هندی و… موجب بیشتر دیده شدن محصول و حرفهای به نظر رسیدن برند میشود. ما در آژانس طراحی میانبر، با ایدههای کاربردی و خلاقانه آمادهایم تا سهمی در افزایش میزان فروش شما داشته باشیم.
نمونه طراحی بسته بندی پسته
نمونه بسته بندی پسته باید در بهترین شکل ممکن طراحی شده باشد تا بتواند کیفیت و مرغوبیت پستهها را به خوبی به نمایش بگذارد. در گالری زیر چندین نمونه کار طراحی بسته بندی پسته را مشاهده میکنید.
انواع بسته بندی پسته
- بستهبندی کارتن مقوایی
- بستهبندی جعبه مقوایی
- بستهبندی وکیوم
- بستهبندی ساشه
- بستهبندی لفافه آلومینیومی یا سلفونی
- بستهبندی قوطی فلزی
- بستهبندی پت
- بستهبندی مقوا و لمینت شفاف
- بستهبندی شیشهای
قیمت طراحی بسته بندی پسته
بازار تقاضای پسته در داخل و خارج از ایران برقرار است و بسته بندی پسته صادراتی بهای بالاتری نسبت به بازار داخلی دارد. هزینه طراحی بسته بندی پسته در شرکت اینپک از 7 میلیون تومان شروع میشود و تا سقف 10 میلیون تومان ادامه دارد. مواردی که روی هزینه تمام شده پکیجینگ این محصول تاثیر میگذارند، شامل: شکل، ابعاد، اندازه ،طرح روی بسته بندی و زبان کشور مقصد هستند.
قوانین طراحی بسته بندی پسته
پسته محصولی است که باید به صورت خاص و ویژه بستهبندی شود. در طراحی بستهبندی پسته باید به مواردی همچون زیبایی، خلاقیت، مخاطبین هدف، بازاریابی و حفظ کیفیت آن توجه بسیاری داشت. نوع طراحی، رنگهای به کار رفته و نقش و نگارهای آن، نقش پررنگی در جلب نظر خریداران دارد. در واقع طرحهای خلاقانه و جذاب، بستهبندی پسته را بسیار شیک میکند.
شناخت و توجه به مخاطبان هدف هم بسیار مهم به حساب میآید. قبل از دیزاین بسته بندی پسته باید به این موضوع بسیار توجه داشت. چرا که پسته از محصولاتی است که صادرات آن بسیار است. بنابراین باید به فرهنگ و سبک زندگی مخاطبین نیز توجه کرد.
استفاده از مواد یا متریال درجه یک، یکی دیگر از مهمترين فاکتورهایی است که باید در طراحی بستهبندی پسته به آن توجه شود. استفاده از بهترین متریال باعث مقاومت محصول در برابر ضربه، فشار و نفوذ رطوبت و هوا خواهد شد. همچنین مصرفکننده باید به محتویات بسته دسترسی آسانی داشته باشد. به شکلی که بستهبندی باید کاربردی باشد و مصرف کننده بعد از هر بار مصرف، باقی مانده آن را مجدد درون بسته قرار دهد. علاوه بر این باید یا عکس محصول مشخص شود یا در قسمت جلوی بستهها، بخشی شفاف تعبیه شود تا خریداران از کیفیت محتویات بسته مطمئن شوند و حجم آن را به خوبی مشاهده کنند.
توجه به نکات بازاریابی در طراحی بستهبندیهای پسته از دیگر فاکتورهای مهم شناخته میشود. توجه به رقابتی که میان برندهای مختلف در پسته وجود دارد، بسیار مهم است. بر همین اساس باید متناسب با اهداف بازاریابی، بستهبندی پسته طراحی شود. در غیر این صورت اهداف طراحی بستهبندی با شکست روبرو خواهد شد.
سفارش طراحی بسته بندی پسته
سفارش طراحی بسته بندی پسته باید توسط بهترین متخصصان این حوزه انجام شود تا بتواند مشتریان را جذب خودش کند. آژانس میانبر تمام متخصصان خبره در این حوزه را گردآوری کرده تا بتواند این کار را به بهترین شکل ممکن برایتان پیادهسازی کند، برای انجام آن تنها کافیست با شماره 09158989340 تماس بگیرید.