طراحی بسته بندی زردچوبه یک راه اقتصادی و خلاقانه برای افزایش فروش این ادویه است. دیزاین بسته بندی انواع ادویه یکی از ملزومات فروش این محصول است چراکه تنوع برندهای تولیدکننده چاشنی و ادویه در بازار بسیار زیاد است و تنها برندهایی فروش خوبی را تجربه می‌کنند که توانسته باشند به شکل بهتری خود را به بازار و مشتریان معرفی کنند.

انواع بسته بندی زردچوبه

 

    • جعبه کاغذی و مقوایی

    • بطری و ظروف پلاستیکی دردار

    • کیسه‌های فویل

    • ظروف شیشه‌ای

    • پاکت پلاستیکی زیپ‌دار

    • بسته آویز زردچوبه (ترکیبی از پلاستیک و مقوا)

قوانین بسته بندی زردچوبه

ادویه زردچوبه رنگ‌دهی زیادی دارد بنابراین طراحی بسته این محصول باید به نحوی باشد تا مانع از نشت محصول به بیرون بشود. زردچوبه به عنوان یکی از ادویه‌های پرکاربرد بهتر است در پکیجی با قابلیت استفاده مداوم طراحی و تولید بشود. ظروف پلاستیکی دردار با قابلیت تغییر سایز سری محصول، به فرد امکان تنظیم مقدار ادویه مصرفی را می‌دهد و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

پکیجینگ محصول باید سبک، زیبا و قابل حمل باشد. درج اطلاعات محصول بر روی بسته، نظیر نام محصول، اطلاعات تغذیه‌ای، وزن، تاریخ تولید و انقضا ضروری است. در ضمن نشان سیب سلامت و استاندارد ملی ایران باید بر روی بسته زردچوبه وجود داشته باشد. طراحی بسته بندی برای صادرات باید بیشتر متمرکز بر پاکت‌های کرافتی و کاغذی باشد. این حالت برای صادرات مطمئن و بهتر بوده و در کارتن‌های بزرگ به خوبی جای می‌گیرد. بدین ترتیب امکان استفاده مناسب از فضای کارتن فراهم بوده و امکان پارگی و نشت زردچوبه کم می‌شود.

قیمت طراحی بسته بندی زردچوبه

هزینه طراحی بسته بندی زردچوبه از 6.500.000 الی 10.000.000 میلیون تومان است، شرکت طراحی بسته بندی میانبر همواره سعی کرده است در قیمت مناسب و کیفیت بالا خدمات ارائه دهد.

مبلغ طراحی بسته بندی زردچوبه به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. کارکشته بودن طراح
  2. مدت زمانی که یک طراح برای دیزاین صرف می‌کند
  3. ساختار و استراکچر باکس
  4. کیفیت طراحی
  5. سختی طراحی

سفارش طراحی بسته بندی زردچوبه

برای داشتن محصولی پرفروش مانند زردچوبه باید سفارش طراحی بسته بندی زردچوبه را به شرکت متبحر و باتجربه‌ای مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر بدهید، زیرا برای انواع ادویه‌ها مانند طراحی بسته بندی نمک تجربه موفق و پرفروشی داشته است. به این دلیل که با درک درست روان مخاطب و نیاز آن توانسته بسته‌بندی‌های جذاب و منحصر به فردی برای محصولات مشتریان ارائه کند تا شاهد افزایش فروش چه در بازار داخلی و چه در بازارهای خارجی باشند.

5/5 - (5 امتیاز)