علائم نگارشی در سئو

علائم نگارشی در سئو از نظر موتور جستجوی گوگل دارای اهمیت است زیرا مفهوم جملات با علامت های نگارشی تغییر خواهند کرد. الگوریتم های گوگل وظیفه درک جملات را دارند و سئوکار باید جملات را به درستی بنویسد تا توسط موتور جستجو به درستی فهمیده شوند.

علائم نگارشی در زبان فارسی

در ادامه علامت های نگارشی که در زبان فارسی به کار می‌روند را بررسی خواهیم کرد.

نقطه

نقطه در پایان یک جمله استفاده می‌شود و نشان دهنده این است که مفهوم مستقلی به پایان رسیده است.

ویرگول

ویرگول نشان دهنده مکث در جمله است که تاثیر زیادی بر مفهوم دارد و خوانایی متن را ارتقا خواهد داد.

نقطه ویرگول

نقطه ویرگول نشان دهنده مستقل بودن دو جمله است اما به طور همزمان، جملات دارای ارتباط معنایی هستند. هنگامی که سئو کار بخواهد بر یک موضوع تاکید کند و در مورد آن اطلاعات تکمیلی ارائه کند، از نقطه ویرگول استفاده خواهد کرد.

دو نقطه

دو نقطه زمانی مورد استفاده است که قصد شرح دادن یا بیان اجزای یک مفهوم را داشته باشیم.

نیم فاصله

با نیم فاصله حروف یک کلمه از هم جدا می‌شوند در حالی که با فاصله کلمات از یکدیگر جدا می‌شوند. برای مثال این کلمات با نیم فاصله نوشته می‌شوند: آن‌ها، می‌شود، حرفه‌ای و…

پرانتز

داخل پرانتز معنا یا شرح یک کلمه یا عبارت قرار داده می‌شود به گونه‌ای که با حذف محتوای درون پرانتز جمله معنا دار باقی بماند. نکته مهم این است که جملات قبل و بعد از پرانتز با آن فاصله داده می‌شوند اما عبارت درون پرانتز با آن فاصله داده نمی‌شود.
نکته: به غیر از پرانتز و نیم فاصله، علائم نگارشی ذکر شده با کلمه قبل از خود فاصله‌ داده نمی‌شوند اما با کلمه بعد از خود فاصله داده می‌شوند.

جمع بندی

در این مقاله بیان شد که علائم نگارشی بر سئوی سایت موثر هستند. شرکت میانبر خدمات سئو در مشهد را با رعایت کامل علایم نگارشی و سایر اصول سئو انجام می‌دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب