طراحی سایت خبری با بهترین و مناسب‌ترین شیوه طراحی، طراحی سایت خبری با امکانات فوق العاده و طراحی حرفه‌ای. امروزه برای بسیاری از افراد آگاهی از اخبار و رویدادهای روز دینا از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو سایت‌های خبری در زمره سایت‌هایی محسوب می‌شوند که افراد بسیاری روزانه به آن‌ها سر زده و اخبار روز دنیا را چک می‌کنند. سایت‌های خبری می‌توانند تنها در یک موضوع خاص و یا به صورت عمومی فعالیت کنند. به طور مثال سایت‌های خبری ورزشی در ایران از پربازدیدترین سایت‌ها به شمار می‌روند به طوری که این سایت‌ها همیشه در رده‌های اول پربازدیدترین سایت‌ها قرار می‌گیرند. در نتیجه طراحی سایت خبری می‌تواند به دو صورت طراحی سایت خبری عمومی و طراحی سایت حرفه‌ای خبری اختصاصی دسته‌بندی شود.

سایت خبری چه کاربردی دارد؟

اصلی‌ترین کاربرد یک سایت خبری در ارائه اخبار است. ارائه اخبار در سایت‌های خبری باید به سرعت انجام شود تا مخاطبان بیشتری جلب سایت مذکور شوند از این رو در طراحی سایت خبری قابلیت به‌روز رسانی سریع اهمیت بسیار زیادی دارد.

چرا نیاز به طراحی سایت خبری وجود دارد؟

هر لحظه و هر روز در سراسر جهان اتفاقات جدیدی در حال رخ دادن است. دنیای امروز و اینترنت موجب شده مردم از اخبار اقصی نقاط جهان به سرعت خبردار شوند و از آن جایی که این اخبار می‌تواند بر زندگی افراد تاثیر مثبت و یا منفی بگذارد، آگاهی از آن‌ها اهمیت بالایی دارد. درست است که هنوز هم افراد بسیاری اخبار را به صورت چاپ شده در روزنامه‌ها چک می‌کنند ولی با افزایش هر چه بیشتر سایت‌های خبری، چک کردن اخبار روز دنیا به صورت اینترنتی در کنار ارائه اخبار به صورت سنتی قرار گرفته است. گفتنی است اخبار روز دنیا تنها نباید شامل اخبار اقتصادی و یا سیاسی شود. به طور مثال شما می‌توانید سایتی در زمینه ارائه اخبار مرتبط به گیم‌ها داشته باشید و علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری با خواندن مطالب وب‌سایت شما از انتشار بازی‌ها، آپدیت آن‌ها و هر گونه خبر مرتبط به بازی‌ها مطلع شوند. در صورتی که بتوانید در هر زمینه‌ای سایت خبری موفقی داشته باشید، به درآمد خوبی از سایت خود به وسیله تبلیغات خواهید رسید. البته خوب است بدانید که شرط موفقیت شما در قدرت سئو خواهد بود. هر چه سایت خبری شما سئو قوی‌تری داشته باشد، درآمد دریافتی از سایت افزایش خواهد یافت. در نتیجه در کنار طراحی سایت خبری توجه به تولید محتوا را از دست ندهید.

ویژگی‌هایی که یک سایت خبری را تبدیل به سایتی موفق می‌کند؟

توجه به برخی از نکات در هنگام طراحی سایت خبری موجب موفقیت سایت خواهد شد. سایت‌های خبری را نمی‌توان با دیگر سایت‌ها یکسان دانست زیرا کاربرانی که از این سایت‌ها استفاده می‌کنند از هر نوع سن و سلیقه‌ای هستند، از این رو طراحی سایت خبری باید به گونه‌ای باشد که سایت خبری مذکور برای همه افراد دوست داشتنی تلقی شود تا زمان بیشتری را به راحتی در سایت بگذرانند. در ادامه به معرفی نکاتی که موجب موفقیت بیشتر سایت‌های خبری می‌شوند، پرداخته‌ایم.

سرعت بالای بارگذاری صفحات سایت

در هر سایتی سرعت بارگذاری اهمیت بالایی دارد و هر چه این سرعت بالاتر باشد، مخاطب علاقه بیشتری به استفاده از سایت خواهد داشت. این مورد برای سایت‌های خبری اهمیتی بیشتری پیدا می‌کند زیرا افرادی که به سایت‌های خبری سر می‌زنند، علاقه به آگاه شدن از اخبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارند و در صورتی که سرعت بارگذاری صفحات سایت پایین باشد، فرد علاقه خود را به استفاده از سایت از دست داده و با ترک سایت به سمت سایت رقیب خواهد رفت. گفتنی است زمان بارگذاری صفحات سایت به صورت میانگین نباید از 4 ثانیه بیشتر شود.

چیدمان مناسب و به جای المان‌ها

سایت‌های خبری معمولا از دسته سایت‌های شلوغ و پرمحتوا محسوب می‌شوند. به همین دلیل طراحی سایت و چیدمان المان‌ها باید به قدری مناسب باشد تا کاربر به راحتی و با صرف زمان بسیار کمی بتواند خبر مورد نظر خود را پیدا کرده و بخواند. در صورتی که کاربر بخواهد برای پیدا کردن خبر مورد نظر خود زمان بسیاری را صرف گشتن در سایت کند، علاقه خود را برای استفاده از اخبار سایت در مواقع دیگر از دست خواهد داد. به جز دسترسی به اخبار در کم‌ترین زمان ممکن، لازم است مخاطب در حین خواندن خبر مورد نظر خود، دیگر اخبار مشابه را نیز در یک کادر مشخص در صفحه خبر مشاهده کند. چنین کاری موجب می‌شود مخاطب علاقه بیشتری به ماندن در سایت داشته باشد.

توجه به امنیت سایت

در حین طراحی سایت خبری رعایت نکات امنیتی اهمیت بالایی پیدا می‌کند زیرا سایت‌های خبری به دلیل پر طرفدار بودن بیشتر از باقی سایت‌ها درگیر تهدیدهایی برای نفوذ به سایت می‌شوند. از این رو لازم است نکات امنیتی به شدت رعایت شود تا از این نظر مشکلی برای سایت‌های خبری به وجود نیاید.

بهینه بودن سایت

در حین طراحی سایت خبری و کدنویسی آن توجه به اصول سئو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا سایت‌های خبری نیاز به ماندن در موتورهای جستجو و کسب رتبه‌های بالا دارند تا مخاطبان خود را از دست ندهند. در صورتی که موارد مرتبط به سئو در حین طراحی سایت رعایت نشود، پس از اتمام طراحی سایت هر چه محتواهای خوب و مناسب در سایت بارگذاری شود، این محتواها به اندازه کیفیت و یونیک بودنشان دیده نخواهند شد. 

سایت‌ خبری چه امکاناتی می‌تواند داشته باشد؟

مدیریت بخش‌های مختلف یک اخبار: یک خبر می‌تواند دارای بخش‌های مختلفی اعم از تیتر، متن، عکس، تگ و زمان انتشار باشد. سایت‌های خبری باید امکان ویرایش و حذف هر کدام از این موارد مرتبط به یک خبر را در اختیار مدیر سایت قرار دهند.

آپلود تصاویر و ویدیو به صورت نامحدود: اخبار تنها به متن محدود نمی‌شوند در نتیجه تصاویر و ویدیو اهمیت بالایی پیدا می‌کنند. به دلیل همین اهمیت، سایت‌های خبری نباید محدودیتی در آپلود تصاویر و ویدیو داشته باشند.

قابلیت رای و نظر دادن به اخبار: مخاطبان سایت باید بتوانند با سایت تعامل داشته باشند و این تعامل را به صورت رای دادن و نظر دادن انجام دهند.

قابلیت انتشار خبر در شبکه‌های اجتماعی: کاربران باید بتوانند به وسیله دکمه‌ای خبر را در شبکه‌های احتماعی خود به اشتراک بگذارند. چنین قابلیتی موجب بیشتر شناخته شدن سایت نیز خواهد شد.

استفاده از rss : در حین طراحی سایت خبری استفاده از rss نباید فراموش شود.

امکان تهیه نسخه چاپی خبر به صورت PDF: کاربران باید بتوانند به کمک یک دکمه خبر مورد نظر را به پرینتر خود فرستاده و آن را چاپ کنند.

ساخت سایت خبری بر اساس اصول سئو

وب سایت‌های مختلفی وجود دارند که در حوزه خبر و ارائه اخبار روز مشغول به فعالیت‌ هستند. این وب سایت‌ها با وجود تولید محتوای مناسب و همچنین ارائه جدیدترین خبرها جایگاه مناسبی در صفحه نتایج گوگل ندارند. طراحی وب شرکت دیجیتال مارکتینگ شرکت شرکت دیجیتال ارکتینگ میانبر با طراحی وب سایت سئو محور توانسته است کمک بزرگی به کسب و کارهای آنلاین کند. برای ثبت سفارش سایت سئو محور با شماره …………. تماس حاصل کنید.

قیمت ساخت سایت خبری

برای دریافت  تعرفه ط راحی سایت با ما تماس حاصل کنید. شماره تماس ……. .  


چرا طراحی سایت خبری اختصاصی است؟

همانطور که می‌دانید سایت‌های خبری بزرگ که به صورت حرفه‌ای کار خود را پیش می‌برند از سیستم‌های اختصاصی استفاده می‌کنند. استفاده از این سیستم‌ها به دلیل پیشرفت سایت  در مدت کوتاه و حجم بالای اطلاعات وب سایت‌ها است. برای مثال فردی می‌خواهد به سرعت به یک خبر دسترسی پیدا کند اما وب سایت خبری به کندی کار می‌کند. در این صورت کاربر باید زمان زیادی را در سایتن صرف کند. سرعت پایین سایت موفقیتی برای وبلاگ به دست نمی‌آورد.


یک سایت خبری چگونه در رتبه اول قرار می‌گیرد؟

سئو سایت یکی از فعالیت‌هایی است که می‌تواند سایت را در رتبه‌های بالای گوگل نگه دارد. این کار باعث می‌شود کاربران زیادی به سایت مراجعه کنند و در نهایت آمار سایت بالا برود.


گوگل چه اهمیتی به طراحی سایت خبری می‌دهد؟

طبیعی است زمانی که یک خبر در وب منتشر می‌شود توسط صدها وب سایت دیگر به سرعت و در زمان کمی دیده شود. یکی از مواردی که در طراحی سایت خبری اهمیت ویژه‌ای دارد، ثبت کردن خبر در موتور جستجو پس از انتشار آن است.


دیگر امکانات طراحی سایت خبری چیست؟

در طراحی سایت خبری امکانات زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

طراحی سایت آموزشی
طراحی سایت استارت آپی

طراحی سایت املاک

طراحی سایت انتشارات

طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پنل اس ام اس

طراحی سایت تالار

طراحی سایت ترجمه

طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت دانشگاهی

طراحی سایت دانلود فیلم

طراحی سایت دکوراسیون

طراحی سایت روانشناسی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شهرداری

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت کاریابی

طراحی سایت کافی شاپ

طراحی سایت کودکان

طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی سایت هنری

طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت وکلا